April random

12:51 PM

Dřív než vás zahltím fotkami ze včerejška tak si dneska dáme menší větší random :-). Máme tu nějaké to bubble tea a další tekuté dobroty, sladké radosti (Milky a Arizona Tea z mé cesty do Brna... ještě jsem ulovila naušnice, které uvidíte někdy příště... a semínka koriandru a máty), lístek na Majáles, trošky mě s mým chlupáčem a tak :-). To počasí venku mě vůbec netěší, ale když už něco musím psát do školy tak mě aspoň neštve, že je venku hezky a já mám práci (musím se k ní dokopat, v pátek je odevzdávačka)... až bude hezky tak chci udělat nějaký květinový photoshoot. Na závěr ještě doporučuji film Safe Haven. Včera po návratu z pálení čarodějnic jsem ho zkoukla a je to supr oddychová romantika. PS: Jak trávíte volnou středu vy?

lístek na Majáles teď slouží jako památka.. až budu někdy scrapbookovat což bych mohla že... když to mám v plánu

mňamózní Bubble Tea... já je miluju
úlovky z nádraží v Brně... Daim Milky jsem si pak všimla i u nás v Tescu
Arizona Tea... taky jsem ho musela vyzkoušet... navíc ty lahvičky jsou opravdu pěkné
tady mi naše Vikina připomíná to morčátko z Pohádek na dobrou noc :-D moc se společně fotit nechtěla
děláme mléčný smoothie
hotovo... mňam
lemonade... jeden citron, spousta vody, třtinový cukr, máta a kostky ledu
dekorace... svíčky na parapetu
borůvky za 20,-
a borůvkové orbitky :-D... aby těch borůvek nebylo málo


You Might Also Like

2 komentářů

  1. SKvělý random post:-) fotky jsou hezké a ty svíčky taktéž:-) asi si zajedu do ikei pro nějaké, jelikož mám skoro všechny vyhořelé:-D

    ReplyDelete
  2. hezké fotky, až mám hlad! :D

    ReplyDelete