Dresden part III.

1:42 PM

S úterním odpolednem mám pro vás třetí a poslední příspěvek z výletu do Drážďan. Po chvilce motání se... dokonce jsme prošly přímo kolem něj... a zeptání se na cestu (ptala jsem se já a anglicky samozřejmě) jsme ten Zwinger i našly. Věřte nebo ne, i když jsem v Drážďanech nebyla prvně (pamatuji v 8 se základkou, jednou někdy na střední, na základce i v ZOO a parku se železnicí, a v září s Kačí kdy jsm se ale k památkám nedostali) tak mi tam postavili stanoviště a já byla totálně zmatená. Navíc paměť je taky ošemetná věc. Zwinger jsme našli, prošli, vyfotili a šli zase dál. Zpátky směr Pragerstrasse. Díky vedru jsme i zavítali do nějaké sámošky uprostřed sídliště, kde jsem ulovila dlouho hledanou popcorn milku (ta už stihla i padnou za vlast v rámci uklidňování si nervů u učení). Taky jsem tam objevila hromadu Starbucks na kterou bych se s chutí vrhla kdybych nevěděla, že si chci v HM koupit baťůžek. Popadly jsme vodu a šli. Oficiálně prohlašuji, že nesnáším centy. Tfuj, vždycky to tam u pokladny lovím jak debil :-D. Znáte to taky???

Následně jsme ještě zaskočili do HM pro baťůžek, do mekáče na záchod (na Praggerstrase... je nahoře v patře a neplatí se) a na Chickenburger, pro mamču první frozen yogurt a já prostě musela taky - hned ho chci v Ústí - a pak už jenom klidná cesta na nádraží a narvanej vlak domu. Stála tam hlava na hlavě. Ještě nás to při přestupech trošku skropilo.Utahaná jsem byla jako kotě ale spokojená. Jen v ten čtvrtek bych nemusela vstávat v 5:20 na hodinu od 7. Máte rádi Drážďany? Jezdíte tam často? Kdy jste byli naposled? :-)




Zwinger



mamča a moje sluňáky... když já zrovna koukala do mobilu do mapy kudy kam k nějaký sámošce pro normál vodu
sámoška kdesi u sídliště... a ejhle... proč to sakra nemáme i v ČR - v U.n.L.
cestou kolem jsme blejskla i Lush, kde jsme byly s Kačí minule
kousek HM ráje
vypadalo to tam hezky ale díky času a penězům jsem dovnitř nešla
Oreo, Milka a Daim McFlurry... chciii!... a zrovna tak vypadá dobře Chicken Fiesta
mamča a frozen yogurt... jahody a maliny
mňam... mamča se nakonec rozmyslela a já si dala ještě taky... neodolala jsem... jahoda, mango, oreo
to má bejt jako ozdoba? reklama?
ať to je co to je... ať to má jakejkoliv účel... hned bych si dala... vlastně jsem tuhle čokošku asi ještě nikdy neměla
to by se mi hodilo... čeká mě zařizování pasu a focení průkazových fotek kvůli Erasmu
ovečka Shaun...  beeee...jednou jsme na ní koukali na střední v hodině němčiny
a jede se domů... z krásnýho počasí do zataženo - déšť... a do země bez Oreo dobrot, Strabucks běžně... atd

radosti :-)


You Might Also Like

0 komentářů