Čarodějnice 2013

11:54 AM

Tak je tu sobota a já mám pro vás post s úterním pálením čarodějnic. Počasí bylo fakt na nic... zataženo, zima, pršelo... ale přežili jsme to :-). Sice jsem musela vyměnit naši posledních pár let každoroční akci na louce za sídlištěm za park kousek jinde (počasí, kámoška si odjela pryč a bylo ticho po pěšině... velká grill party za kopcem teda počká až bude venku zas krásně) ale povedlo se to :-). Buřta jsme si dali taky, nechybělo ani trdlo, asi nejlepší medovina co jsem kdy ochutnala a na závěr přišel i ohňostroj. Docela mě překvapilo jak tam bylo celkem dost lidí... pláštěnky, kapuci, deštníky... a vyrazili. Už se těším na příští rok :-). A jaký byly vaše čarodky? 




































You Might Also Like

3 komentářů

  1. ja som na čarodkách nebola, ale tvoje fotky vyzerajú super, boruvkové pivo by som ochutnala hneď a ten oheň a ohňostroj.^^

    ReplyDelete
  2. Super fotky, ten ohňostroj je boží :) a ta zmrzka, mmmm <3 :D

    ReplyDelete