chlupáči

7:31 PM

Tak jak jsme vám slíbila... konečně jsem se k tomu dostala... je tu příspěvek ze sobotní Mezinárodní výstavy     psů v Litoměřicích. Výstava probíhala oba víkendové dny a v každém jste mohli vidět jiná plemena. My jsme jeli v sobotu brzo ráno (po půl 7 už jsme vyjížděli) protože Flamingo/Flam (border kolie) ten den soutěžil. Nejdřív to vypadalo, že možná i zmoknem nebo zmrznem, ale nakonec bylo docela hezky. Nepršelo a jak se blížilo poledne tak se i oteplilo. Chlupáčů bylo na výstavě spousta a jedno vám řeknu... není vůbec lehké je nějak rozumně zachytit. Snad se mi to alespoň někde podařilo :-). Domu jsme dojeli kolem 1 odpoledne, s mamkou zkoukly jeden díl Game of Thrones u kterého jsem vytuhla takže jsem si po zbytek odpoledne dala šlofíka. Škoda, že v neděli bylo počasí ještě horší... pořád pršelo... takže jsem tento rok přišla kromě Chabařovické pouti ještě o Zahájení lázeňské sezóny v Teplicích (dalo by se tam sice jet i v tu sobotu ale díky uťapání a unavenosti jsme si to nechali na tu neděli)... ale tak... zase jsem po letech byla na chlupáčích :-). Snad se budou fotky líbit :-). Máte doma chlupatého kamaráda? Jaké plemeno?



"kluci" v akci

můj novej kámoš Flamingo... zkráceně Flam :-)
tohohle hafana bych nechtěla potkat někde v lese... "A proč máš tak velké zuby?"

jojooo, už vím co z Dánska přivézt Vikině



Flamům taťka, šampion
hotová modelka

Catahoula... ale Aischa je podle mě hezčí, jen té nemám foto elektronicky

EDIT: já sice ne ale internet ano :-).... takže tady je Ašunka

hezky koukal na piškoty
trošku mázlej ale tak žůžo, že ho sem prostě musím dát

zlatí kámoši :-)
kuk
poznáte tuhle pohádku?
copak tu měl někdo asi dobrého... foceno kousek od stránků s jídlem


žeby Lassie? :-)
tady to někoho zmohlo...


štěňátko :-)
zjevně jsem upoutala pozornost :-D





úsměěěv a sýr :-)
prostě... Flam v akci :-D s Danuškou
a s mamčou

hvězda dne... která mě mimochodem cestou zpátky pěkně oslintala :-)... Flam moc dobře věděl, že mám v batohu dobroty




a to už zásoby objevila doma Vikina :-D

You Might Also Like

3 komentářů

  1. no teda.. :) parádní fotky!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju :-)
      ty chlupatý zlatíčka byly někdy dost aktivní... takovej Flam když začal lítat :-D... nezbylo mi nic než cvakat a čekat co z toho vyleze :-)

      Delete
  2. Fúúha, fotky sa ti podarili. Krásny sú. Bolo ich tam teda dosť :)

    ReplyDelete