don´t rain on my parade

1:30 PM

Takže... v posledním týdnu jsem si odbyla ze seznamu zase několik věcí. V pondělí jsem si zaskočila na kožní (teď nevím jestli doufám, že se mi ten prst znovu oleze nebo ne... asi doufám, že jo protože nevím co to je, jak to léčit a fakt bych nechtěla dalších x měsíců nepoužívat ukazováček.... chudák paní na pasech mi ani otisk prstu tam vzít nemohla), dala zkoušku z němčiny za 2 (na to, že nic neumím docela výkon... ale máme hodnou učitelku no). V úterý jsem si dala pro změnu zubaře, pak mi Kačí pomohla roznosit letáčky, skočily jsme si do McCafé na Tip, prolezly dvoje hračkářství ve Foru (koupiliy si bublifuky Hello Kitty a TVD hrnečky), protože to jsem ještě naivně doufala, že  v sobotu na Zombiewalk pojedu, před pátou jsem pak musela pro podpis do indexu a potom jsme to rozpustily. Pršelo hustě. Ve středu jsem si vyřídila pas, prolezla OD Labe v další snaze koupit nějakou umělou krev, líčila a tak (něco málo se povedlo), zastavila se za Kačí v Albi (odtud je ten úžasnej Pascal), koupila si velký Bubble tea za cenu středního, koupila bavlnky a jela domu vyšívat hippie džíny. Čtvrtek byl doučovací den se zastávkou na vyvolání pár fotek a s večerní návštěvou Tesca pro jídlo, papírky, fix na CD/DVD, substrát pro orchideje a postřik na listy. V pátek jsem si zopákla návštěvu města - potřebovala jsem bílý pudr a červené potravinářské barvivo. Večer a v sobotu ráno už mi ale bylo jasný, že bude lejt jako z konve takže na žádnej Zombiewalk do Prahy nepojedu protože by to bylo tak akorát o nemoc :-(. O víkendu vám napíšu zase příště. Jak se máte vy?

Už 30 čtenářů... jupiii! Zbožňuju vás.


kafčo s dortem za 55,-... no neberte to!

balík letáčků
v hračkářství Dráčik za 49,-
 milujeme Hello Kitty a bublifuky... musíme někdy udělat bublinový photoshoot... jestli vůbec někdy bude ještě hezky
bílá a černá barva, kapsle s krví
milujem ho
 hippie džínové kraťasy projekt


fotky na výzdobu :-)



v papírnictví bych taky mohla bydlet


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tvoje fotky nemají chybu. Všechno je to takové milé, chutné a isnpirativní. Jsi talent! ;-) ♥
    Vivi

    ReplyDelete
    Replies
    1. holky vy mě ale chválíte až se musím červenat :-)

      Delete