weekend(s)

1:06 PM

To je hrozný, ten čas tak letí, už je tady další víkend a já ještě nepsala o tom minulém. I když vlastně není zase tak moc o čem. Odpočívala jsem, koukaly jsme s mamkou na Game of Thrones, "pekla" jsem, čučela na filmy, četla si abych kámošce konečně vrátila ty dvě půjčené knížky (škola noci), stahovala si videa a obrázky k pořadům na FFko. Taky jsem se bála o kamarádku, která bydlí nedaleko Labe ale naštěstí je to nezatopilo. Děs. Příroda vrací úder mno. A děsně se mi nechce učit a vůbec nic dělat (mám 20 zkoušku z literatury za oba semestry, do konce měsíce napsat seminárku na Sociolingvistiku a ještě nevím výsledky syntax a termín opravy) ... ale budu muset. Pro začátek si půjdu pouklidit a podívat se co je na mém do listu. Jak válčíte vy? Už máte zkoušky za sebou? Maturity hotový? Přímačky taky? Nebo se ještě m-učíte?

 čoko <3

takhle jsem dopadla :-)
 recept najdete v menu na stránce recepty... kdo máte rádi termix tak vesele do toho
 když upatláte náplň tak se to nezdá... ale pak to opravdu hezky ztuhne
ještě předtím než začala odkvétat... a všimla jsem si přesolené zeminy tak jsem jí přesadila a našla při tom dost uhnilých kořenů, ach jo, já to s nima asi prostě neumim :-(... doufám doufám, že mě tahle přežije
a včera jsem si kuchtila oběd... s rýží... recept tam je taky ;-)

Přišla jsem o 2 čtenáře :-(.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. krásný fotky:)
    follower za follower?
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. A ty letos ještě státnicuješ? Nebo až příští rok? Já mám teď hlavu plnou státnic, ale taky mnoha prkotin, které s nima samozřejmě vůbec nesouvisí. :D Mě ten smích ale přejde. J.

    ReplyDelete
  3. amazing blog and really nice post!!!! visit my blog too it is all about fashion/ lifestyle & dancing;)much love & blessings

    http://truezweta.blogspot.de/

    ReplyDelete