pleasure and pain

9:40 PM

Nebojte se, žiju! :-D Jen toho mám docela plný kecky. Po tomhle opáčku zkoušky ve čtvrtek (protože se nelíbil můj seznam literatury) nechci knížky nějakou dobu vidět. Naštěstí v pátek frčím na Festival Fantazie takže to se mi splní. Až na pivovarské slavnosti minulou sobotu 15tého a ZOO ve čtvrtek jsem doma a čučím do toho. Samozřejmě, že se mi u toho daří i prokrastinovat... ale to tak večerním Doctorem Who či Hemlock Grove, skládáním krabic, zaléváním bylinek, čučením na Facebook, čtením blogů... jen ne nějak psaním toho vlastního :-D. Teď mě zítra čeká podepsání finanční dohody na Erasmus, vyzvednutí pasu, studium, ve čtvrtek zkouška a balení na 10 dní (moc stresu :-D)... a v pátek tradá. Články o dvou zmiňovaných relaxech tak asi stihnu až po festivalu. Možná jeden stihnu ještě ve čtvrtek ale jak se znám... tak budu akorát tak dumat co s sebou a co ne, usilovně googlit jaké bude počasí, psát instrukce jak mi pečovat o tu mojí malou "zahrádku" (bylinky a orchidej), asi si i budu muset zdřímnou jestli mám jít na ZK někdy po 7 ráno... a tak všemožně řešit všechno okolo. Sranda prostě. A co vy? Ještě vás trápí škola nebo už jste někde na prázdninách? A co vůbec plánujete na léto?

z Ikey mi přišla kartička kde je 200,- na útratu... takže plán na červenec je jasnej :-)
v těch vedrech bylo jasné, že tohle léto to bude chtít chladivý sprcháč :-)
taška za odměnu (učení) :-)... pořádně velká takže tak akorát na koupák, příručka do busu na FF (protože do ní případně narvu to co by se do kufru nevešlo) nějaký ten výlet (třeba za Veru do Prahy) nebo právě na ty nákupy v Ikee
miluju jahody takže červen je můj ráj
a kaše mléčná rejžovka z Mixit na snídaně... byla tak dobrá, že už jí nemám :-D... je to tak tři týdny co přišla



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak tá taška je fakt super! :-) Páči sa mi tvoj blog. Dúfam, že sa prídeš pozrieť na ten môj, práve začínam :-)

    http://ivamalikova.blogspot.sk/

    ReplyDelete