Pivovarské slavnosti 2013

7:22 PM

Tak jsem zpátky z FFka a mám tu slibovaný příspěvek z Pivovarských slavností v Letním kině u nás v UL. Ještě můžete samozřejmě čekat článek se Zoo a s Festivalem. Teď snad budu přispívat i častěji :-). Zkoušku z literatury mám splněnou, esej odeslanou, syntax můžu psát znova ve zkouškovým v zimáku... takže po fesťáku mi začínají válecí prázdniny. Tam se moc válet nedalo :-D. To byla aktivní dovča.

Pivovarský z 15.6. se zdají vzdálené roky. Byl to super den. Mystery mango nebylo vůbec špatný. Trdelník a halušky také ne. Kryštof a další pěkně hráli a na závěr večera byl ohňostroj. Užili jsme si to :-). A to to den den vypadalo na to, že budu ležet doma s bolestí hlavy... ta mě ale nakonec přešla úplně :-).













You Might Also Like

1 komentářů

  1. Škoda, že u nás nič takéto nemáme v okolí.. Iba také menšie slávnosti:)

    ReplyDelete