chlupáči, šupináči a spol... aneb ZOO 21.6.

3:59 PM

Jelikož se člověk nemůže pořád jenom učit tak jsem si po prvním zbytečném termínu na literaturu potřebovala udělat taky nějaký volno. Mamka si ještě vzala na pátek den dovču a chtěli jsme na koupák... ale počasí bylo všelijaký a mě trápila rýma. No, dopadlo to zoologickou do které se letos ještě chystám protože jsem to slíbila Mišul. Jak to tenkrát dopadlo se můžete podívat na fotkách. Počasí nám celkem přálo... svítilo sluníčko, profukoval větřík... takže nebyl hic. Ten den to na plné čáře vyhrál malej lemur a orangutan. Roztomilost sama. A na závěr pak jako sladká tečka přišli jahůdky :-).

naše Zoo

 mamča :-)

 fotit se s kozama je zjevně v módě

 pána málem sežraly

jedna zebra krásně pózovala...
 ...a druhá mi jasně dala najevo co si o mém focení myslí
 mám důkaz, že to zvíře tam opravdu je :-D geparda jsem u nás viděla asi po 2

 ten den v tý Zoo snad všichni žrali







Lví Král jasnej... všichni měli nějaký divný ocásky

 lenochod byl línej přijít blíž



 já tak rád trsám trsám... aneb spolu s malým orangutánkem nejlepší úlovek



 opravdu jsme s mamkou nepochopily co to tam ten medvěd nacvičoval



 ty lvi tam snad furt jen chrápou


 méďa venku





 plaval a plaval... snaha o foto byla


 ňuňu <3
 dolní pokladna... tudy jsme zas vycházely
 a jahůdky koupené cestou z města

You Might Also Like

1 komentářů

  1. to jsou tak nádherné fotky!!!Usmívala jsem se celý post :))

    ReplyDelete