never say no to panda and a cup of coffee

3:22 PM

CZ: Tak jsem tu zase. Včera jsme si večer vyrazili s Kačí na kafčo do McCafé. Prostě milujeme jejich TIP = dortík a malé kafčo za 55,-. Tentokrát byl v nabídce borůvkový koláč. Byl výbornej. Yummy. Po pokecu jsme si dali tradiční couračku po DM, I am a tak. Ulovili jsme obě ve slevách úžasnej prstýnek (v I am) a já si ještě pořídila menší zásobu gumiček protože se mi jich na FF podařilo několik ztratit. No a přece... pandě se ne neříká ;-).

EN: So... I am here again. Yesterday in the evening we (me and Kačí) went to the McCafé together. We just love their special offer (TIP) = random piece of cake and small cup of coffee for 55 crowns. This time... we had a blueberry one. Delicious. Yummy. After some chatting we went to our traditional stroll through the shops - DM, I am and so on. In I am we came across a very nice ring in discount. We both had to have one. I also got a smaller supply of rubber bands for hair because I managed to lose a few on Fantasy Festival. And yet... never say no to panda ;-).



Kačí
 Kate´s cappucino / Kaččino kapučíno
 blueberry cake / borůvkový koláč
 lovely mochaccino / úžasné "mokačíno"

Kačí and me... It seems like... everytime we go to grab a cup of coffee we have to take a photo together / Kačí a já... vypadá to jakože vždycky když jdem spolu na kafe tak musíme mít fotku :-D

 I love that ring... and I got it for 60,- only / miluju ten prstýnek... a koupila jsem ho jenom za 60Kč

 never say no to panda / pandě se ne neříká


You Might Also Like

0 komentářů