Tuesday trip to Prague

12:10 AM

Úterní ráno u zubaře nezačalo nijak slavně. Čekali jsme s mamkou kolem 3/4 hodiny, půl hodinu mě tam trápila (naštěstí ale udělala všechno takže tam 26tého nemusím znovu... i když že jsem byla u zubaře cítím ještě teď) ale následný koupák a večerní výlet značně zlepšily úterní skóre. Asi 15-20 minut po šesté mě autem vyzvedla Dituš, Denča a Honza a jeli jsme do Prahy do Ikey. Ještě před výjezdem z UL proběhla zastávka v Bubble Manii a mekáči. Zelené mango a maracuja je bezva kombinace. Zrovna tak maracuja a ananas + vodka. Do Ikey jsme dojeli na 8, všechno prolezli, otestovali pár sedaček a křesel, nakoupili, dali si párek v rohlíku a chvíli po 10 (akorát jsme to stihli do zavíračky) jsem už - se zastávkou na benzínce během cesty - frčeli zpátky domů :-). Na půlnoc jsem tak byla jako správná popelka už zpátky v pelechu :-D.

Bubble Mania

 nabídka... a můžu vesele v Photoshopu škrtat co už jsem zkusila :-D
 nakazila jsem je mou posedlostí :-D

 maracuja s ananasem a vodkou
 Dituš v novém bydlení :-D 
 něha
 nestihla jsem válečnou poradu nad knihovnami Expedit
 ukázky látek jako celkem působivá dekorace
 Dituš a hot dog... dochuť si mě jak jen chceš





You Might Also Like

4 komentářů

  1. krásne fotky :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Tak sis to ale nakonec užila, po tom utrpení u zubaře xD
    Včera jsem také byla v Ikee a tvořítko na nanuky a panda také putovali se mnou :D Polštář se sovičkama jsem vidělam zachtělo se mi jej, ale nakonec si pro něj jedu až příště:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojó, nepříjemné věci je třeba kompenzovat těmi skvělými ;-)

      Delete