go green

12:20 AM

Protože jsem se s jarem vrhla do pěstování bylinek a kupování hyacintů či narcisek tak tu dnes bude takový zelený příspěvek. Pořídila jsem si postupně za nějakých 60 korun v Ikee dvě sady na pěstování bylinek a pustila se do toho. V jedné mi prvně jedna bylinka nějak nechytla (nejspíše byla semínka moc hluboko) takže jsem semínka koupila znovu a zasadila opětovně. K tomu jsem si rovnou pořídila ještě mátu, kterou jsem zatím ale nevysadila jelikož jsem si také koupila v supermarketu už vypěstovanou, kterou jsem pak obrala o listy (ty jsou v dóze na mrazáku) a ona začala opět růst. Máta je totiž pěkná potvora. Dokáže se rozlézt všude. Pozor na ní. Roste mi to tu pomalu ale pěkně... však se koukněte sami :-).




tři kolečka hlíny, tři kalíšky a troje balení semínek


zasazeno :-)
už to klíčí :-) - první fotka je již trošku větší bazalka z poslední fotky
takhle krásně začala růst bazalka



koriandr

 chci ten skleníček :-D
mátu určo poznáte :-)




takhle krásně roste máta znovu


jahůdky
 malinké oregáno


moje malá domácí zahrádka - koriandr, tymián, bazalka, oregano, meduňka, petrželka kadeřavá, jahodník


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tyhle sady jsem v Ikei viděla a přišlo mi to strašně roztomilé :) Navíc jsou ty kelímky zelené, hezky by mi to ladilo v pokoji s doplnkama. Asi si to příště koupím :D

    ReplyDelete