víno, ženy, zpěv

10:07 PM

Zdar čtenáři! Tak si po tom dnešním učení syntaxu dáme článek, co vy na to? Konečně jsem se dostala ke srazu ze střední, který byl minulý týden v pátek od 18:00 ve Španělské. Nesešlo se nás sice tolik kolik jsme čekali, ale i tak nás nakonec bylo víc než jak to ze začátku vypadalo. V době kdy jsem dorazila já...což bylo pár minut po šesté... tam sedělo 5 lidí. Pokecali jsme, popili (někteří jako já výbornou Sangrii, kterou můžete hned vidět na fotce níže), pojedli... a pak se spokojení odebrali do svých domovů.


mňam mňam Sangria
 Kačí a já...to by nebyla akce abysme spolu neměli fotku :-D mám ten pocit


 žabí stehýnka... no, to bych si teda opravdu nedala
 kuřecí steak s brokolicí zalitý nějakou omáčkou (nepamatuju si už název ale byl podle nějaké země), obloha, mřížky


jen dekorace nebo i pitný obsah?



 společná foto... někdo ubyl, někdo přibyl... Kačí fotila
 ach ty boty, ty mě tam asi nepřestanou fascinovat
 Tomáš s Lůcou... po třech letech stále spolu :-) tak ať jim to i dále klape ;-)



You Might Also Like

0 komentářů