4:25 PM

Tak dnešní příspěvek bude plný dobrých zpráv. Sice jsme tuhle (v den Majálesu) dostali místo cesty do školy na 90-120 minut napsat esej ale asi díky tomu máme už ve stagu splněná Britská kulturní studia. Juchuu. Dále jsme dnes v 10:00 psali test a výsledky byly už chvilku po 12 takže mi ráno opravdu pršelo  štěstí (dávala jsem si deštník do tašky a nějak byl navrchu a musel vypadnout zas... takže jsem zmokla jak slepice) jelikož mam jeden ze dvou nejlepší výsledků ve třídě... a to to zhruba polovina nedala. Taky nikdo nečekal, že ta Bandonova část s faktickejma otázkama z textů co jsme dělali v průběhu semestru (Orwell, dopis M.L.Kinga z vězení, Myth of the Cave...) bude tak dlouhá. No a když k tomu ještě připočtu, že jsem splnila i Mluvený projev v AJ tak jsem uplně štastná, že mám 3 předměty splněný, i když mě dost práce ještě čeká (prezentace na syntax, sociolingvistiku, britskou literaturu / test z pedagogiky a němčiny / písemná zkouška syntax / zkouška NJ a britská literatura, esej na sociolingvistiku, advanced zkouška). Každopádně to pomalu zdárně ubejvá a to je super :-). Takže jsem si pak za odměnu skočila pro bubble tea (frozen mango+jahoda s maracuja kuličkama a kouskama aloe vera... supr kombinace) a směnit korunky. No a abych vám tu jenom nekecala o škole tak sem hodím i nějaké fotky.

Hello Kitty... mám je z takových těch jogurtů... a moje infantilní část je prostě miluje :-D
 naše prdelka a květnový Cosmopolitan :-)
rozpis zkouškového... ať mám přehled co mě kdy čeká a jak to ubíhá
 lepíkama, zvýrazňovačema a stabilem vylepšuju diář :-)... zrovna tyhle mají na obalu naše UJEPácké logo
 pozvánka na spolužákovu ze ZUŠ/kamarádovu z děství výstavu.. 20.5. bude perný den... a to se mi doufám podaří usmlouvat jinej den na zkoušku z němčiny

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Miluju Kitty jogurty :D stydím se, ale co...je to super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. já se přiznám, že mě ty jogurty zas až tak nešmakujou... defakto vůbec takovéhle nemusím... Jogobella a spol... to radši termix, monte, fantazii ještě jo... a nejlepší je bílej pěkně s něčim... musli, ovoce, mini bebe, kakaové polštářky... mňam :-)
      takže jsem je kupovala jenom kvůli kočičkám :-D ještě mám takhle pár sponek a ze žvejkaček přívěšek s fotící HK :-D

      Delete