Pat a Mat montují

1:47 PM

Tak dneska tu mám nějaké - převážně montovací - fotky z minulého víkendu. Konečně jsem se dočkala a mám pokoj co se týče nábytku snad kompletní. Asi bych sem ani víc věcí už nenarvala :-D. Mám tu šatní skříň, dvě postele jako letiště, tři knihovničky, komodu, televizní stolek, dva Ikea Expedit díly jako pult a u toho velký psací stůl. Docela výkon na to jak mam malej pokoj :-D. Možná vám ho i celý vyfotím. Chtěli byste? :-) 

prkýnka jsou z obalu a jde se na to

Pat a Mat (já s mamkou) docela zvládaj, no ne?
postaveno a zastavěno :-D

druhá sada do sbírky: meduňka, petržel, oregáno

moje malá bylinková zahrádka
šuplíky do Epeditu, košík taky tam, konvička a květináč... brzp v tý Ikee budu opravdu bydlet :-D

jak jsem si to krásně postavila uvidíte třeba příště
chytrý pomocníček ve kterém mám teď narvané krémy, nějaké zásoby sprcháčů atd.



You Might Also Like

0 komentářů