Dresden part II.

10:17 AM

Tak tu mám pro vás druhou část ze středečního výletu do Drážďan a podle toho vlaku cestou zpátky tam byl ten den snad každej - doslova hlava na hlavě. V téhle fázi jsme došli do historické části města, okoukli nějaké ty kostely, budovy, poseděli na nábřeží (vypadá to tam parádně... krásnej výhled, kavárnička pod stromama... to u nás nemáme), potkali koně a pak hledali Zwinger. Jestli jsme ho našli nebo ne... se dozvíte příště :-).

PS: Si tu píšu o Drážďanech a zítra mám test z němčiny :-D. Ještě jsem to neotevřela... to bude katastrofa. Sedm let jsem ten jazyk měla a za 3 roky totálně zakrněla. Co jsem uměla už neumím a teď budu muset do tý hlavy něco narvat. No, maximálně si to asi napíšu znova... snad těch 65% nebo kolik dám :-D.

 Frauenkirche




 tak tam bych snad radši ani nelezla... jen jsme nakoukly

 nj, exot u fontány :-D


 s mamkou
 "lodička" :-)

 bylo fakt krásně... jak na koupák... a to u nás bylo ráno hnusně a večer taky


 ty ostříhaný stromy... to je něco... chudák ten co to dělá

 umělec
 modré nebe, schody, staré lampy, socha, krásná budova, stromy, umělec... docela romantika nemyslíte?

pokus o jakési panorama... foceno po částech a jakžtakž propojeno ve Photoshopu
 je libo kolo nebo tramvaj?

krásně pózovali :-)


You Might Also Like

0 komentářů