piece of Denmark in my room

5:51 PM

Mám učící víkend a dost se bojím úterního testu... je toho opravdu moc a včera jsem tomu dala míň než jsem chtěla. Spala jsem docela dlouho, pak jsme jely s mamkou na nákup (udělala jsem si radost novou orchidejkou a doufám, že jí tentokrát nezahubím a že ta stará třeba přežije.. vypadalo to, že jí začínají růst kořínky a další list ale asi nakonec chytla hnilobu do srdíčka :_(... něco jsem zvorala no... a přemýšlím, že až uvidím jak se daří téhle... nebo možná i bez toho... že bych si sjela ještě pro jednu... rozhodovala jsem se tam mezi dvěma) a pak jsem kuchtila. No... dneska mi přijde, že si taky pořád dávám nějaké pauzičky a že mi to do té hlavy vůbec neleze, ale tak snad tam něco je, ještě se tam dneska dostane a pak taky zítra. No a abych si to učení zpříjemnila tak jsem si k tomu otevřela Somersby apple cider. Vyrobený je v Dánsku takže jsem už připravená odjet :-D když mi chutná pití co tam taky najdu! Jak se máte vy? Co maturity? Zkouškový?

PS: Ještě vám prozradím, že na volnou středu něco chystám. Tešte se na report a fotky ;-).

vaříme maliny
 dánský cider... jsem připravená odjet :-D
 učení mučení... phrasal verbs na úterní test... 11 stránek toho je... bojim bojim
 nová radost z Baumaxu za 139,-... konečně vím, kde mají orchideje levnější jak 200-250,-
 těším se až dovykvete


"oškubaná" máta prospívá... hezky začíná obrůstat

a teď vidíte proč jsem vařila maliny... cheesecake do skleničky :-)


You Might Also Like

0 komentářů