Dresden part I.

10:54 PM

Tak jsem se konečně dostala k tomu... a dokopala sama sebe... napsat vám, co jsem vyváděla ve středu a proč jsem šla v úterý směnit korunky. Jela jsem na den do Drážďan. Původně jsem si myslela, že to bude akorát jeden post ale jak to tak vidím... tu spoustu fotek... a prostě to nejsem schopná zhrouhnout tak tu budou tak 3. Jely jsme s mamkou - obchody a památky. Ráno nám cesta začala poněkud komplikovaně, když prostě zrušili spoj v 8:16 a tak jsme si 2 hoďky počkaly ve městě. Forum bylo ještě zavřený takže jsme nejdřív seděli na nádraží a pak si šli sednou tam - k občerstvení. Zmákla jsem vyfotit novou zmrzku Hello Kitty na kterou si někdy musím zkočit (nejlíp po nějakém úspěchu ve škole), jukli jsme do dvou obchodů a šli na vlak.

 ještě u nás :-) Hello Kitty zmrzka... a jestli se šmoulová dělá ze Šmoulů tak ani nechci myslet na chudinky kočičky
 mamča ve vlaku... v tuhle chvíli plném německy švitořících dětí
 a jsme tam... pár minut před polednem
 kola všude... naprosto si umím představit jak to bude na podzim vypadat v Odense, Dánsko

 frozen yogurt... miluju ho na první ochutnání... kiwi, mango, jahody, maliny



 mamka říkala jak takovou tašku strašně chtěla v nácti... a že kdo měl štěstí tak takovou splašil po nějakém prvňákovi... všechny trendy se prostě vrací

 Balea v DMku... snad aby to k nám radši nedorazilo... mám železné zásoby
 běžně mají jako dekorace v obchoďácích orchideje... krása... asi si sama ještě jednu pořídím domů... k té jedné co teď nově mám

 trhy



 tak a tohle mi zase prostě asocializuje Londýn a jejich DD
 tak v takovéhle budce se jednou taky musim nechat s někym fotit... co ty na to Kačí? :-D
žůžo lampa a vlevo kousek Frauenkirche

Tak to jsme se dostali do bodu kdy jsme s mamkou dorazily, skočili na frozen yogurt, omrkli DMko, HMko a nevím co ještě, zapátraly po tužce na porcelán, popcorn milce atd., našli v mekáči na Altmarku záchody kde se dá dobře odskočit bez cvakání a vyrazili směr historická část - památky. Kam jsme se dál dostaly a co jsme tam viděly uvidíte zase příště :-).


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nádherný fotky, mmm a ten jogurt, hned bych si ho dala, ještě nikdy jsem nejedla mango :( :) těším se na další post.

    ReplyDelete