"OKAY?" "OKAY."

12:12 AM


Tak jsem si ve čtvrtek vyrazila do Prahy na předpremiéru filmu Hvězdy nám nepřály na kterou jsem vzala kamarádku Veru u které jsem v Praze spinkala. Film byl úžasný. Moc se jim to povedlo. Snad všichni v kině brečeli a v jednu chvíli se všichni smáli tomu jak všichni brečí. Bylo totiž slyšet vzlykání, smrkání, šustění kapesníků... :-D. Předpremiéry mají svoje zvláštní kouzlo. Škoda, že jsme v kině neviděli žádný plakát u kterého by se dalo vyfotit. No a protože když už jedu do Prahy tak toho musím náležitě využít... tak jsem kromě trávení času s Veru a kina nutně potřebovala ve čtvrtek ještě před kinem v 17:30 okouknout H&M Na Příkopech a v pátek IKEU. Také jsem si vyzvedla svou výhru v předchozí soutěži a to soundtrack Divergence :-).









  • Já ty jejich pokoje, kuchyně, ložnice atd. prostě miluju. IKEA.
  • Když nebyl plakát tak aspoň takhle v letáku od Neoluxoru.
  • Takovéhle křesílko k tomu mému obřímu stolu přesně potřebuju. Jen by bylo nejlepší třeba bílé a s různými potahy. U Veru doma jich pár mají a báječně se v nich sedí.
  • IKEA food. Hezky po Švédsku.
  • Sen každého pěstitele. Taky si na něj nějaký čas brousím drápky.
  • Hafan čeká na pověšení na zeď.
  • IKEA nákupy: rámečky na obrazy, šuplíky na lepicí papírky, pásky apod., záložky na knihy, polštářek a cedulka na bazalku.
  • Ať žijou kalhotky s dny v týdnu :-D. Dále mokré ubrousky a plastové masážítko. Vždycky pláču proč je to naše HMko tak špatně zásobený oproti těm v Praze nebo v Dráďanech. NOT FAIR!
  • You Might Also Like

    2 komentářů

    1. SKvělý článek!:)) Ikea je jedním slovem prostě skvělá!♥

      ReplyDelete
      Replies
      1. jo, mohla bych tam bydlet :-D i když... když vidím svůj pokoj tak už tam vlastně pomalu bydlím :-D

        Delete