30 SEC IN HEAVEN

2:40 PM


 Před pár týdny jsem při nákupu v Albertu narazila v sekci mražených potravin na tyto malé zmražené pytlíčky. Ze zvědavosti jsem si koupila všechny druhy co měli a můžu říct, že to stálo za to.Všechny byly dobré i když nejvíce mě i mamce chutnala Maracuja a na druhé místo bych dala Ananas. Ten mi chutnal pomalu jako Pina Colada, mňam.

Příprava takového nápoje, který vidíte dole je velmi jednoduchá. Potřebujete akorát mixér, vodu a cukr :-). Na fotce je zmiňovaná Maracuja a pak Guava, kterou jsem ještě doplnila jahodami. A cože je vlastně obsahem onoho pytlíčku? Zmražená dužina z ovoce.
Více o 30 SEC IN HEAVEN se dozvíte ZDE.




You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ty brďooo to vypadá sakra dobře!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a taky to bylo moc dobrý :-) cítila jsem se doma jak v juice baru!

      Delete
    2. takové chutě takhle na večer:-/ škoda, že jsem moc líná teď vstanou a zajít si pro to :-D

      Delete