STOCKHOLM II

12:39 PM



Další část fotek ze Sea Battle... konkrétně z krásného Stockholmu ve Švédsku je tu :-). Byl to sice náročný ale supr výlet. Příště vás čekají poslední fotky z toho města a přesuneme se k době na lodi a následně do Tallinu v Estonsku.

Stockholm jsme si zamilovala. První den nám přálo počasí a tak slunce svítilo o sto šest. Všude bylo krásně čisto, vrabčáci v parku dost nebojácní, domluva v angličtině bez problému, spousta vody a mostů... chybí mi to :-).



















2.NOC se nesla v duchu čerpání energie na další den. Podařilo se mi celkem se vyspat i když moje uťapaný nohy by potřebovali tak ještě dva dny relaxace.

2. DEN Ráno jsem vstala... jak brzo už si nepamatuju... ale bylo to tak abych stihla hned začátek snídaně... ty začínali asi v 8, možná v 7... omluvte mě, je to dávno :-D. Po nočním návratu z party to ovšem bylo dost brzo... a to jsme s Christianem odcházeli dřív protože jsme chtěli stihnout jít ráno do města ještě před odhlášením z hostelu a nastěhováním věcí do autobusu. Podařilo se nám to :-). Dali jsme si pořádnou snídani a vyrazili na hlavní nákupní ulici, kde jsme si koupili pohledy a tak :-). Ještě jsem ulovila přívěšek koně na klíče a dvě lízátka v Candy Shopu. Prostě ráj. Pak následoval návrat do hostelu, zabalení, přesun věcí a odpoledne další výlet do města. Prošli jsme společně další část, mě se podařilo ztratit prstýnek co mění barvy... a obal na zrcadlovku i s krytkou. Prstýnek Chris našel pod lavičkou v parku, kde jsem na něj čekala než vyzkoumá tu správnou cestu k jedné vyhlídkové věži kam jsem mimochodem ani nešla protože kdyby jo tak ty schody nahoru jdu ještě teď... jak jsem byla ušlá. Krytku jsem si po návratu do ČR pořídila novou a obal objednala z ebay za 60 Kč takže i to nakonec nějak dobře dopadlo. Autobus na nás pak čekal v centru aby nás odvezl do přístavu k lodi... a o tom zas příště ;-).

You Might Also Like

0 komentářů