RRK GAMESDAY 27.10. 2013

2:09 AM


Na koleji (Rasmus Rask Kollegiet) kde jsem bydlela se v baru kromě párty pořádaly také kvízy (na tom jsem dvakrát byla), filmové večery (tady jsem se podívala na Nigtmare Before Christmas) a herní odpoledne! Na jednom takovém herním dni jsem byla (o zbytek jsem vždycky bohužel přišla díky nějakému výletu, který byl zrovna v ten víkend) a moc jsem si to užila. Každý zdarma dostal kus barevného dortu (moc dobrého), k tomu jsem si koupila třešňovou colu a hrála deskovky. Spoluhráče tu sice vyfocené nemám, ale atmosféru můžete nasát z fotek jiných hráčů a her. To odpoledne jsem si zahrála Scrabble, Dominion a Elder Sign (alespoň co si teď po takové době vybavím). Užijte si fotky alespoň z poloviny tak jako já si užila tohle deštivé herní odpoledne v baru :-).












You Might Also Like

0 komentářů