BURN THE WITCH 2014

6:07 PM


Přežila jsem středeční pálení čarodějnic. Jupiii! Zrovna jako loni se na louce za sídlištěm nic nechystalo takže jsem opět šla do parku s Ditou, Denčou, Honzou a letos ještě s Míšou. Loni nám pršelo, ale tenhle rok to vyšlo pěkně a počasí přálo. Buřty jsme s sebou sice neměli a ani je nikde u stánku neulovili, ale trdelník na programu nechyběl... zrovna tak jako večerní ohňostroj kolem desáté. No a pak šupky domu do postele k seriálům. Jak jste čarodějnice strávili vy?





















You Might Also Like

3 komentářů

  1. SKvělé fotky:-) ty z kolotočů mi připomínají každoroční brigádu na kolotočích..kdy sedím v kase a prodávám lístky:-D a trdelník bych si dala !!!posledně jsem měla kokosový a málem jsem umřela, jak byl dobrej

    ReplyDelete
    Replies
    1. wau, kokosovej jsem snad zatím nikde ani neviděla natož abych ho zkusila... ale dala bych si :-)

      Delete