BUILD A CITY THAT DREAMS FOR TWO (WEEKEND RANDOM)

7:43 PM


Já ty randomy prostě zbožňuju... takže je tu jeden opět takový :-). Doufám, že si je užíváte stejně jako já a třeba vás občas trochu inspirují. Alespoň já se vždycky nechávám ráda inspirovat v randomech ostatních. Více fotek a můj komentář k nim naleznete jako vždy pod READ MORE :-).














  • Flam. Vždycky se na mě směje.
  • Víkendové čtení po sobotním kinu. Samozřejmě jsme šli na film podle první knihy. Moc se jim to povedlo.
  • Burberry Brit. Vzorek parfému jako tetování jsem uviděla prvně.
  • Šikovné označení kabelů. Jen škoda, že na Ebay měli za cca 50 Kč jenom jeden druh ze tří. Potřebovala bych víc druhů na všechny ty nabíječky, kabely pro připojení k PC a další. Tohle se bude hodit hlavně až budu mít svou vlastní kuchyň. Musím se vám k něčemu přiznat... mám takovou úchylku kupování věcí do budoucího bydlení. Například mi tu někde v krabici leží závěs do sprchy, který si přesně na to schovávám.
  • Když už i ta karta přišla tak by tu Bageterii Boulevard vedle nádraží mohli konečně už dodělat a otevřít. Chybí mi Sunset Boulevard co jsem si oblíbila v Dánsku.
  • Po kinu jsem si zkočila do HM a takhle to dopadlo :-D. Nové pouzdro na brýle a supr gumičky.
  • Mňam. Aktuálně nejlepší snídaně/svačina. Zbožňuju máslové croissanty a jahodový milkshake.
  • A ještě jeden úsměv na závěr :-).


  • You Might Also Like

    1 komentářů