APRIL RANDOM

7:05 PM





















  • Houbičku a ručník IKEA jsem si přivezla ze svého Dánského pobytu no a Aussie sprej jsem ulovila jednoho dubnového večera, když mi cestou z doučka ujel ve městě trolejbus do kterého jsem potřebovala přestoupit. Sprej je super. Aussie prodávají v DM drogeriích.
  • S partou na Ústeckém Majálesu 2014.
  • Lístek. Vždycky se mi moc líbí tyhle narůžovělé lístky.
  • První pokus o mrkvový dost. Byl výbornej.
  • Jahody jsou moje závislost.
  • Páteční Ústecký Majáles 25.4.
  • Nová četba i s dárkem - stíny... a vzorkem náplastí na puchýře. Po tom co jsem loňský Festival Fantazie mazala do drogerky pro jedny... si tenhle vzorek vezmu letos s sebou jako případnou první pomoc. Doufám, že je ale nebudu potřebovat protože z chození v Crocs ve vedru jsem se už poučila.
  • Balea zásoba sprchových gelů. Kdo by těm cenám a vůním odlolal, že?
  • Zmrzka. Jen to vidím... dala bych si zas.
  • Zbožňuju když jsou maliny k sehnání za dvacku a je za 60 korun.
  • A nakonec zas ty tulipány... protože je prostě miluju a musela jsem je pořádně vyfotit než mi uvadly.


  • You Might Also Like

    1 komentářů

    1. Ježiš ty tulipááány!!Miluju jeee a tyhle jsou tak kráásné a ty sprcháče od balea jsou prostě TOP nejradši bych je všechny vykoupila..balea má super ceny i výrobky fakt

      ReplyDelete