STOCKHOLM III

5:54 PM


Vítám vás u třetí postu ze Stockholmu. Jak vidíte tak druhý den už tak slunečné počasí nebylo a tudíž se o něco ochladilo, ale naštěstí jsme nezmrzli ani tak. Sníh v listopadu taky naštěstí nebyl takže jsem se nemusela bát, že si namelu tlamu. Když jsem věděla, že pojedu takhle na sever tak jsem vlastně ani nepřemýšlela jestlipak tam bude sníh jelikož v Dánsku jsem zažila akorát dvě menší sněhové bouře po kterých stejně nebyla ani stopa po sněhu. Prý to vždycky všechno vyžere Švédsko. No... zjevně asi později než jsme tam byli. Co na Stockholm říkáte vy? Byli jste tam? Chtěli byste se tam podle těchto fotek podívat? Nestyďte se a povězte mi to ;-).





















You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hned bych se tam podívala :) Krásný.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych se tam hned s chutí vrátila... jinak bych se hned podívala do Amsterdamu ;-).

      Delete