SUNNY DAYS

12:17 PM



Přišel víkend (i když mám teď vlastně víkend 24/7) a s ním relax. Na Zahájení lázeňské sezóny v Teplicích nějak není s kým jet (a sama vážně jet nechci) tak jsem včera aspoň vyměřila háčky na obrazy a skočila si k večeru na zmrzku. Jaký máte víkend vy?






  • Mamka dostala od kamarádky-sousedky kytky. No a já každou kytku v okolí prostě musím vyfotit.
  • Měla jsem strašnou chuť na pistáciovou zmrzku.
  • Ten soundtrack poslouchám teď (už pár týdnů) pořád, zrovna tak soundtrack k TFIOS.
  • Hotová věda aneb jak si vyznačit kam přijdou háčky na obrazy.
  • Pokus o bazalku ani nevím jaké číslo. Doufám, že tahle mi plíseň nechytne.
  • To jsem na netu objevila tričko a nechtělo se mi kupovat za tolik a ještě přes net tak jsem si nakreslila tuhle předlohu, koupila černou fixu na textil a bílé tričko... a je to :-). Teď se z téhle předlohy stane obraz.
  • Ještě v nedodělaném stavu. Všechno se to bude muset posunout a přidat další háček. Ta zeď mimochodem není bílá, ale krémová... i když většinu času si to bez těch bílých okrajů nahoře ani neuvědomuju. Asi jsem vážně měla použít ještě trošku tmavší odstín.

  • You Might Also Like

    2 komentářů