BŘEZNOVÝ DYZAJN MÁRKET (22.3. 2014)

6:58 PM


Tuhle sobotu se v Praze konal další Dyzaj  Márket na který jsem ovšem nejela i když jsem zalitovala protože se ten den konal také Apetit piknik. Na příští Dyzajn Márket v srpnu se ale rozhodně chci podívat a to samé platí o příštím Apetit pikniku... až bude. Teď tedy zbývá akorát zavzpomínat na ten předešlý DM, který se konal v březnu. Ráno jsem se vydala do Prahy, koukla po obchodech na Václaváku a v Palladiu, kde zrovna probíhali jarní dny takže jsem se nechala učesat a nalíčit, počkala jsem na Kačí, která dorazila z práce, dali jsme kafčo ve Starbucks a pak společně šli omrknout DM. Nic jsem si odtamtud sice neodnesla protože už jsem peníze utratila na věci z wishlistu, ale bylo to fajn i tak :-).




















You Might Also Like

0 komentářů