AS THE SKYLINE SPLITS IN TWO

10:39 AM




Zkoušku ze Syntax mám splněnou, poupravenou esej jsem odeslala v pondělí a včera jsem doufala, že budu mít za sebou i ústní proficiency zkoušku (povídá se tam v AJ o článku na nějaké téma). No, bohužel ne. A ne proto, že bych jí nedala, ale protože učitel vypsal termíny dva (první teď a další 25. června) no a všichni (39 lidí) se napsalo na první termín. Tak jsem tam ve 3/4 na 9 dorazila do školy (v té době tam měl první dva lidi) a napsala se na papír na dveřích... jako číslo 37. Prvně jsem zažila, že dal někdo papír na dveře a podle toho bylo pořadí. Výsledkem je, že jsem to kolem druhé hodiny vzdala hlady s tím, že ve 4 musím být v práci a domluvila se, že příjdu toho 25. Dojela domu, udělala si oběd a před doučkem stihla s mamkou ještě návštěvu knihovny. Jinak už mám pověšené obrazy, přeinstalovala jsem stolní počítač, přeorganizovala jsem nějaké věci v pokoji, doučovala a seznámila se s Miou (štěňátkem kamarádky).











  • Moje tiskové centrum :-D.
  • Strawberry fields forever.
  • Dobroty na ven. Jen škoda, že brusinkové Frisco neměli... a miluju kešu a pistácie.
  • Kamarádka Mišul si pořídila štěňátko takže bylo na čase Miu seznámit s tetou (se mnou).
  • Mia.
  • A takhle krásně se se mnou seznámila. Klepala se zimou, teta zahřála a Mia začala pochrupovat. Jsem zaříkávač psů :-D.
  • Parádní večeře: zelenina, ananasový džus a toasty jako příprava na Festival Fantazie v červenci.
  • Můj chlupáč.
  • Zase ty jahody :-D... když já je tak ráda fotím.
  • Tyto úžasná magnetová písmenka jsem si přivezla z Dánska z obchodu Tiger, který je prý už i v Brně. Vidět je můžete na první fotce na mé nástěnce. Doufám, že Tigera udělají i v UL.
  • You Might Also Like

    0 komentářů