END OF JUNE

7:48 PM



Koncem června, tedy před Festivalem Fantazie, jsem neměla moc času cokoliv přidat. Dodělávala jsem přednášky, přemýšlela co si s sebou zabalit, ve středu 25.6. šla na poslední zkoušku (za 1 mimochodem :-)), doučovala a tak. Takže vám fotky z před FF přináším teď :-).
















  • Jahůdky. Chci zpátky jahodovou sezónu.
  • Bazalka dál krásně roste.
  • Zmrzlina s nutellou a oříšky z Bageterie Boulevard.
  • Nerozhodnost v kabince... a nakonec mám místo 2 tipů 4.
  • Bioderma produkt měsíce červen a praktické prázdninové balení micelární vody.
  • HM kalhoty.
  • Nová pěkně volná trička z CA.
  • Moje malá fandomová sbírka: Buffy, TVD, Hunger Games, LOTR.
  • Makání na propagaci přednášek.
  • Neodolala jsem a nakonec pro to Elle šupajdila taky.


  • You Might Also Like

    0 komentářů