INSTALIFE I.

8:15 PM




Hoj čtenáři, jelikož můj mobil začal před festivalem odcházet do věčných lovišť a tak po celou dobu FF blbnul... jednou fungoval a pak zas ne... došlo po návratu k pořízení nového mobilu na splátky. No a protože muj novej miláček je prostě úžasnej tak pořád čučím do mobilu a instagramuju jako divá. Takže pokud to tu zrovna flákám... sledujte mě tam ;-).

skvělá zmzrka z Bageterie Boulevard // moje bezva nástěnka
bazalka krásně roste... přežila i 10 dní s maminkou // zmrzka... vanilková a jahodová, mňam



nové přírůstky do sbírky // Bajky Barda Beedleyho večerníček na FF
zebry v posteli // a zebra čeká i na nalepení na dveře
vyhrála jsem tričko VA // a skvělá hra, hlasuji pro přejmenování na Čapni čuníka
můj první učitelský dáreček // letní čtení
novinky... Balea a Bioderma produkt měsíce červenec // můj novej mazel... Prestigio 5044 DUO černý
naše pizizubka Viki // večer se sýrovým popcornem, kofolou a filmem (nebo nakonec maratonem Faking It)
další CA tričko do sbírky... neberte to za 125,- :-) a ještě ty super nápisy // bezva pomocník... suchý šampon Batiste

You Might Also Like

0 komentářů