HOMEMADE ICE-CREAM

6:09 PM


Možná jste zaznamenali, že jsem si pár měsíců pořídila zmrzlinovač z Lidlu, ale i tak jsem stále věrná i formičkám z IKEA. Tohle léto jsem zatím vyzkoušela nanuky z kiwi, nektarinek/broskví a jahod se smetanou a jogurtem.



KIWI
  • 2 zralá oloupaná kiwi
  • 100 ml vody
  • 3-4 lžíce cukru

Vše rozmixujte, nalijte do formiček a nechte zmrazit. Kiwi použijte opravdu jen to zralé nebo to budete mít i přes cukr stále kyselé jako já.


NEKTARINKOVÝ/BROSKVOVÝ
  • 2 nektarinky
  • 2 lžíce cukru

Dle libosti použijte buď samotné nektarinky či broskve... nebo kombinujte. Vše oloupané a nakrájené vložíme s cukrem do mixéru. Rozmixujeme, nalijeme do formiček a necháme kompletně zmrznout.

JAHODOVO-SMETANOVÝ

  • 300 g jahod
  • 100 ml mléka
  • 500 g řeckého jogurtu
  • 100-150 g moučkového cukru
  • 1 smetana na šlehání

Tady jsem kombinovala několik receptů a je to celkem dávno... tak snad to přibližně trefím :-). Část jahod nakrájejte na malé kousky a dejte stranou. Z jahod, mléka, cukru a řeckého jogurtu umixujte směs. Našlehanou smetanu přidejte do vytvořené směsi, nalijte do formiček a nechte zmrazit.

Formičky po vyndání z lednice nechte z každé strany pár vteřin pod tekoucí horkou vodou. Dobrou chuť :-)!

You Might Also Like

0 komentářů