SWEET SUMMER DAYS

3:53 PM

bazalka krásně roste // nejlepší zmrzka - šmoulovaná a borůvková

Léto, ta krásná doba kdy můžu do noci sledovat Hannibala, druhý den vstát kolem poledne a snídat vychlazený meloun a toasty. Užívám si zmrzlinu, ledová kafča, smoothies, letní kino (když počasí dá tak snad konečně dnes), občasné slunění a celkové nicnedělání. Jinak doufám, že tyhle prázdniny klapne ještě nějaká grillovačka, con, kino, výlet do přírody, focení, výstava Andyho Warhola v Praze a třeba zoo (taky bych brala tu Pražskou po letech). Doufám, že srpen bude trochu více akčnější. Musím si udělat nějaký prázdninový to-do list a začít ho plnit :-).



úžasné balzámy... zas si mám čím mazat pusu :-)
na koupáku... a třešňový Carling

když nemáte kdo by vás vyfotil... zkuste selfie :-D
moje nová láska... protože ta stará začala umírat před FF a během něj umřela definitivně
jsem rebel... musím mít chlapa na dámském časáku :-D

nejlepší ledové kafčo od mamky... a nákupy na ebay... ještě tu mám někde sluneční clonu :-)
když je počasí nic moc

kytky já ráda... a takhle na mě po ránu kouká muj chlupáč... teda vlastně kouká spíš na mojí snídani

nektarinkové ledové smoothie... vlastní výroby // zmrzka, mňam


připravená na zbytek léta... moje úžo mamka mi koupila plavky a já si v Tescu pořídila velkou osušku a v DM vyzvedla ručníček za body

tak tyhle papouškové krásky mám ještě z Dánska, z Christianie v Kodani

neděle večer se nesla v duchu parku, sangrie a coly... no a laserové show :-)
knížka z Lidlu s receptama na zmrzky, neodolala jsem
úlovky ve slevách v I am... původní cena 149,-... já je koupila za 50,-

You Might Also Like

0 komentářů