MOJE PÉČE O VLASY

1:17 AM




Na tento článek už se chystám nějaký čas a to, že jsem teď četla článek o vlasové péči i Mii mě konečně dokopalo můj záměr realizovat. Popisky ke všem produktům na fotce výše... kromě Henny... najdete v celém článku u jednotlivých fotek produktů. Vlasy si barvím už několik let jen Hennou, která je neničí ale naopak vyživuje. Dělám to pro získání o něco hezčího odstínu vlasů jelikož s Hennou z brunety třeba kompletní zrzku neuděláte. Museli byste si vlasy předtím nejdříve odbarvit a Henna se má používat na několik týdnu chemií nebarvené vlasy. Mohla by vám totiž jinak chytnou do zelena. Jedinou její nevýhodou je, že jak schne tak hrudkovatí, musíte jí tedy nanášet pramen po pramenu. 



BOBBLE GUMIČKY

Tyhle gumičky jsou naprosto báječné. Vlasy drží a přitom je nemačkají a nikde vás nic netahá. Navíc vypadají moc pěkně, líbí se i mojí mamce a já jim říkám: telefonní šňůra. Jedinou nevýhodou je, že se mohou trochu vytahat a tak je musíte vícekrát omotat (to ale dělají i ty látkové a to ve větší míře)... a já dokonce nějak zvládla jednu černou kompletně přervat :-(. Tyhle jsou z HM, ale určitě je seženete i někde na internetu.


AUSSIE

Jakmile jsem zkusila značku Aussie, zamilovala jsem si jí. Hodně dlouho jsem o ní slýchávala a chtěla jí vyzkoušet takže jsem se těšila do Dánska, že jí tam konečně seženu. Jaká to byla radost, když jsem pak zjistila, že už jí mají i v ČR a to v drogeriích DM. Šampon na objem jsem kupovala v akci právě v Dánsku a po návratu domů běžela pro balzám 3 Minute Miracle Reconstruction, který naprosto úžasně voní a voní mi po něm vlasy, navíc jsou krásně hebké. Posledním přírůstkem do mé Aussie sbírky je pak zvlhčující sprej. Pokud zrovna při mytí vlasů nepoužiji balzám tak po mytí sáhnu právě po spreji.

ARGANOVÝ OLEJ NA VLASY

Tak ten jsem sehnala také v Dánsku a mám ho ještě dost. Produkty totiž střídám a ne vždy po šamponu použiji ještě něco. Olej si dávám hlavně na konečky vlasů. Bezvadné je, že i když je to olej tak vlasy nemáte vůbec mastné, mastné jsou akorát vaše ruce... takže takové 2 v 1 :-D.

SHUAN WEN HUA - VLASOVÁ BOHYNĚ OD LUSH

Tuto masku sice zrovna teď doma nemám (zbyl mi po ní jenom kelímek, který spolu s dalšími čeká na kelímkovou akci) ale pokud něco z Lush miluji tak je to právě ona. Je bezvadné si jí tak jednou za rok koupit a dopřát vlasům péči jako od bohyně. Nejdřív mi maska docela smrděla, ale později jsem si zvykla a vůni si zamilovala. Vůně je taková... jako káva, hřebíček apod. - neumím to přesně popsat. Největší plus této masky je, že po pár použitích si i kamarádka všimla, že mám vlasy hebké, nadýchané a lesklé, a to určitě potěší :-).

TIMOTEI ORGANIC DELIGHT ŠAMPON PRO NORMÁLNÍ VLASY

Tento šampon střídám s Aussie. Nijak mi nevadí. Jen jsou vlasy po umytí na omak sušší, ale po uschnutí je to v pohodě. No a vždycky můžete použít ještě kondicionér nebo sprej. Koupila jsem ho v DM za cca 80 Kč.

BATISTE SUCHÝ ŠAMPON TŘEŠEŇ

A nakonec suchý šampon od Batiste. Bezvadná věcička na cesty a pro záchranu vašich vlasů pokud si je nestíháte večer umít a potřebujete přežít následující den. Vlasy pěkně odmastí a po vyšesání není vůbec vidět. Navíc tento docela pěkně voní. Seženete ho v Douglasu... a mají i velké balení.

You Might Also Like

0 komentářů