AWESOME TRIP TO PRAGUE

1:48 PM


Ahoj čtenáři, ve čtvrtek jsem se vypravila do Prahy na výstavu Tim Burton a jeho svět. Můžu říct, že počasí jsem si načasovala správně jelikož sice trochu poprchávalo těsně po mém příjezdu do Prahy, ale během dne pak bylo i sluníčko takže jsem se nemusela bát, že zmrznu a mohla konečně zavítat na zmrzku do Angelata, která je dle mně bezkonkurenční. Určitě si tam zajděte a zkuste třeba mojito nebo mango. Malinová byla také skvělá, ale nějak jsem nedomyslela ty zrníčka, která jsem pak v puse honila zbytek dne :-D (chce to mít s sebou párátko nebo zubní niť a odskočit si pak někam na záchody). Dále doporučuji výprodej diářů v Moleskine na Bělehradské. Pořídila jsem si rovnou dva (50 Kč za kus). Jeden použiji ještě letos a ten větší Lego plánuji na příští rok, holt mi nebudou sedět dny u dat... ale to mi tak nevadí :-). Třeba si vymyslím nějaký elegantní způsob jak ty dny přepsat. Prostě jsem ho tam za 50 korun nemohla nechat :-D.



V Praze bylo ten den strašně moc lidí. Odevšad se linuly jiné cizí jazyky a místama se nedalo ani hnout. Nesnáším, když někdo jde a kouká kolem místo před sebe... nebo když se mi lidi zásadně zastavují před foťákem. Na druhou stranu bylo super, že to všude tak žilo. Na Staromáku postávali hudebníci, děcka blbnula s velkými bublifuky a na Václaváku jsem si vyfotila papoušky (což mi připomíná jak ráda bych šla zas do ZOO) a radši se vyhnula obr hadům. V HM jsem sehnala celkem to, co jsem chtěla... až na visačku na kufr ve stejném designu jako obal na pas a taky si pochutnala na Red Berry Yoghurt Frappucinu ze Starbucks protože jsem měli akci - polovina ceny. Prostě dokonalý rozmazlovací čtvrtek :-).



































You Might Also Like

0 komentářů