INSTALIFE II.

4:24 PM



Tak je tu ještě druhá část mého instagramového příspěvku zatímco se mi v lednici chladí domácí nanuky v IKEA formičkách. Pořád tam ještě mám dva jahodovo-smetanové a teď jsem k nim dodělala jeden kiwi, dva nektarinkové a jeden napůl kiwi/nektarinka. Jsem na ně zvědavá :-) a když se povedou (jakože doufám, že ano) tak jsem časem určitě dám recepty. Tak a teď už ty fotky.

PS: Jak si užíváte prázdniny? :-)

páteční maraton Faking It // borůvkový cider z Lidlu... nic moc, ale supr obal
sobotní kino... bylo to super // a po-kino zmrzka... malinové McFlurry



zobání v kině // pamatujete, když byl Furby hit?
příští rok bude i Popelka // polštářová pohoda
neděle na kopci // žluťásku, bělásku...
ještě kousek přírody // model Flam
nové deskovky z FF // naše chlupatá příšera :-D
Relikvie smrti večerníček na FF // opět model Flamingo, čeká na míček
hračka našeho chlupáče, původ: IKEA // moje zrovna teď nejoblíbenější naušnice

You Might Also Like

0 komentářů