LAST WEEKS

3:58 PM


moje láska skoro vždycky ráda pózuje

Od návratu z Festivalu Fantazie si užívám prázdniny doma. Koukám na seriály, vyrábím nanuky do IKEA formiček, chodím na zmrzku k nádraží, byla jsem na kopci, v kině, na výletě v Praze... a příležitostně pracovala. Také jsem propadla Bageterii Boulevard a to také díky slevovým kartičkám kdy jsem měla k snídaně kafe zadarmo nebo k bagetě zadarmo ledový čaj. Supr věc :-). Taky jsem trochu tvořila se štětci a barvami... no a taky v kuchyni - viz topinky s grillovanou cuketou.


letní osvěžení v podobě Piňa Colady a zmrzky - pistácie a tiramisu


před FF jsem oprášila svůj Claddagh prsten... srdce pro lásku, ruce pro přátelství a koruna pro věrnost
snídaně před prací v BB a umírání vedrem po cestě z práce
z výletu na kopec

cestou necestou na Střekově a focení kytek při oslepení sluncem

tvořivá nálada aneb malování obrazu pro kamarádku // broskvové/nektarinkové smoothie a bazalka pro hezčí zátiší
tři na cestě
snahy vyfotit motýla

BB znovu a topinky s česnekovou lučinou a grilovanou cuketou... doporučuji ;-) (recept najdete v Albert magazínu v června nebo si o něj napište)

Višně+jogurt a nutella...ať žije zmrzlina u nádraží... kopeček za 15 korun a jakej // modrá je dobrá
modelka motýl na chvíli poseděl
vedro bylo i Vikině... chvílemi se nosila
kopce... louky...

bezvadná snídaně v podobě zapečeného croissantu // mám ráda obrostlé budovy a zdi
po návštěvě papírnictví
než si u holek jednou koupím tištěnej
finální výtvor pro kamarádku

You Might Also Like

2 komentářů

  1. tomu sa hovori mega dobra kombinacia zmrzliny :)

    Inak pozyvam na letnu DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    ReplyDelete