VEDLEJŠÍ POSTAVA, KTERÁ SI KRADE SCÉNY PRO SEBE #SEDMDNIPROKLETI

8:01 PM

Když se začne mluvit o postavách, které si kradou scény pro sebe, vybaví se mi filmová adaptace Hunger Games a spousta postav tam, které naprosto zbožňuji 😊❤. Asi nikde jinde, kromě Harryho Pottera, nemám tolik oblíbených vedlejších postav. U spousty z nich bych si přála jejich vlastní příběh. To bych si přečetla nebo se na to podívala 🙂. Tady máte ty největší zloděje z Hunger Games 😉. Johannu Mason, Finnicka Odaira, Haymitche Abernathyho, Effie Trinket a Caesara Flicerkmana. Myslím, že tohle snad ani komentář nepotřebuje 😁.







A co vy, máte nějakou vedlejší postavu, kterou máte stejně rádi nebo dokonce raději než tu hlavní?

PRAVIDLA VÝZVY SEDM DNÍ PROKLETÍ NAJDETE U KRISTIE NEBO MARKY

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Sakra jo! :D
    Naprosto souhlasím se všemi postavami! Dokonce i Caeserem :D
    Já teď mám asi v hlavě prázdno, protože mě žádná nenapadá. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně hned napadlo HG a pak taky nějak nevím :-D :-D musela bych přemýšlet a to už se mi nechce :-D.

      Delete