KOUZELNÍCI S PHOTOSHOPEM

2:39 PM

Díky diskuzi s kamarádkou mě napadlo, že se s vámi podělím o účty, které počítačově editují fotky. Mají to opravdu promakané a stojí za to je sledovat.

Největší instagramová kouzelnice (aspoň o které vím) je podle mě Alexandria. Navíc je super jak vás nechá nahlédnout do svého procesu editace 🙂. To mě fakt baví. Chtěla bych umět kouzlit jako ona... to se snad totiž ani nedá nazvat jinak než magií.


Slečnu Bee sleduji už poměrně dlouho a její profil se mi líbí stále stejně. Je nápaditý a hezky sladěný. Však posuďte sami.


Tenhle temný lesní účet prostě miluju. Nikdy si nejsem jistá, který kus kapradiny je proste pravý a který je udělaný počítačem. Přijde vám, že to není možné a opravdu je na fotkách les? Mrkněte třeba sem. Další fotky před a po má autorka ve výběru na svém instagramu. 


Tento profil stojí za to stejně jako ty předchozí. Celkově to v mém oku ladí a nepůsobí nijak rušivě a o to mi jde. Nemám ráda přeplácané a moc uměle působící montáže. Líbí se mi když je základ reálně odfocený. Pak stačí jednodušší úpravy jako přidat filtr a pak dráčka či kočku... tak tomu podle mě dodáte magii.


Chelsea tam toho nemá tolik, ale prostě se mi líbí rozevřené knihy ze kterých vystupují příběhy. Však o tom je čtení. Čtením ve své hlavě oživujete příběh, který by se jinak nacházel pouze v písmenkách na stránkách knih.



Povedenou úpravu fotek občas najdete i u anna.the.bookworm, kterou mi poslala Tess 🙂.


Tak... to je prozatím asi vše 🙂. Až objevím nějaké další super profily... dám vám vědět!

UPDATE: Ještě se mrkněte na Rikke.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Courtofbookworms miluju! :) Ostatní účty neznám, ale určitě si je projdu :D

    ReplyDelete
  2. Bezvadný článek! :D
    Sleduji jen Bee, ale okamžitě se jdu mrknout i na ty ostatní! ♥
    Ten poslední je táák boží! Sakrááááá, já chci taky takhle umět pracovat s Photoshopem! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viď? :-) taky to chci takhle umět... prostě nezbejvá než to zkoušet a zkoušet a učit se :-D myslím, že ten pokus o záložky loni byl uplně jinde než ty první letošní a s každýma dalšíma jsem objevila nové triky :D

      Delete