POSTAVA, KTERÁ SE VÁM POMALU DOSTANE POD KŮŽI #SEDMDNIPROKLETI

9:54 PM



PRAVIDLA VÝZVY SEDM DNÍ PROKLETÍ NAJDETE U KRISTIE NEBO MARKY

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Wááááu! :D
    Jak jsi to udělala?! To je fakt super. :D
    A co se týká Cardana, já jsem Kruťase nedočetla. Odložila jsem ho na straně 120 asi, a na scénu se Cardan ještě nedostal. Odložila jsem to proto, že se mi to četlo špatně a taky jsem nedávala pozor. Nesoustředila jsem se a tak to vzdala a šla do jiné knihy. Plánuji to ale napravit, tak uvidíme, kdy to bude. :D Možná si knihu vezmu s sebou na dovču, ještě uvidím. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dík!
      Na stránce playbuzz.com :-D
      Koukej to napravit! :-D

      Delete
  2. Mne sa tá sviňa od začiatku páčila. 😁 Milujem badboyov a dúfam, že Jude s ním skončí. ♥️ Úžasne si to spravila. 😂👌

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cardana zbožňuju ♥ a je sice bad boy, ale je taky vidět jakej umí bejt slaďouš 😁.... ehm, třetí díl.

      Snažila jsem se, aby to byla sranda 😁. Dík.

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete