VŠECHNO NEJLEPŠÍ K 5. NAROZENINÁM, YOLI!

12:19 AM

Ve čtvrtek 7.3. jsem měla tu možnost zúčastnit se oslavy 5. narozenin nakladatelství YOLI a bylo to skvělé. Dresscode hlásil "něco fialového" tak jsem popadla fialové tričko s kouzelnickou žabkou, fialovou galaxy šálu z Fairyloot boxu, do batohu kde se vyskytovala fialová, naházela vše potřebné včetně powerbanky a foťáku a jela. Do Prahy jsem dorazila vlakem kolem půl 4 a vydala se na místo určení, což byla příjemná kavárna Café Kampus.


Na místě dostala nádhernou Yoli tašku, placku a reading copy knihy Pět kroků od sebe (Five Feet Apart), která vyjde na konci dubna :-). Obálka pro reading copy není ještě finální, i když je podle mně moc pěkná. Líbí se mi ty plíce se srdíčky. 

A o čem to bude?
Stella Grantová má cystickou fibrózu a její kontakt s okolním světem je minimální. Aby neohrozila své šance na transplantaci, musí se chránit před kýmkoli a čímkoli, co by mohlo být nositelem infekce. Šest stop. To je vzdálenost, kterou musí dodržovat. Šest stop – bez výjimky.
Willa Newmana léčba vůbec nezajímá. Každým dnem mu bude osmnáct a pak – sbohem, nemocnice. Vykašle se na léky a konečně si bude užívat života.
Will je přesně tím, od koho by se Stella měla držet dál. Pokud se k němu přiblíží a nakazí se, mohla by přijít o své místo na seznamu čekatelů. Aby se tak nestalo, musí si držet odstup. Čím víc se ale s Willem sbližují, tím víc jim předepsaných šest stop začíná připadat jako trest.
Jaké by to asi bylo, kdyby si pro sebe mohli ukrást trochu té svobody, kterou jim vzala jejich nemoc? Co by se stalo, kdyby zkrátili vzdálenost na pět stop?

Takže to vlastně připomíná příběhy, jako Hvězdy nám nepřály (The Fault In Our Stars), Všechno, úplně všechno (Everything, Everything) a Půlnoční láska (Midnight Sun). Hvězdy jsem četla, ostatní viděla :-). Na knížku se těším, jen se bojím, že zase budu brečet jako želva. A pozor... chystá se i film!


Prohlížíme si knížku. Sára (nessa_lovesbooks) má bezva tričko.

Poté jsme si poslechli úvodní řeč Radka Blažka kde jsme se dozvěděli například, jaké byly nejprodávanější knihy YOLI. Páté místo obsadila Černooká od Anny Musilové (která také přišla slavit), čtvrté místo zaujala kniha Muffin a čaj od Thea Addaira (který nemohl přijít), třetí místo získala Já, Simon s filmovou obálkou, druhé místo si vybojovala Smrtka a první místo patří knize Jedna želva za druhou. Také jsme si vyslechli ukázku z připravované knihy odehrávající se v oblasti Sudet od českého autora.

Radek Blažek z YOLI v akci.

Následovala informace, že YOLI jedná s Colleen Hoover o tom, že by přijela do Prahy a také vydají další její knihu. 

A pak přišel další dáreček v podobě YOLI hrníčku! Existují 3 verze hrníčků a 3 verze plátěnek. Vše najdete ke koupi buď na stránkách Knižního klubu, nebo v knihkupectví Luxor. Já vlastním hrneček s nápisem "Tenhle příběh si vychutnám do poslední kapky." a jsem opravdu spokojená. Další varianty jsou "Někdo tě potřebuje. Pro někoho jsi nezbytný. Někdo tě má rád." což je citát od Jennifer Nivenové a nebo ještě "Ke čtení mi stačí hrnek čaje a dobrá kniha." pod což se můžu klidně podepsat. Tašky najdete s nápisy "Čtu si kudy chodím...", "Nové příběhy čekají na každém kroku." a "Ty knížky mi tam skočily samy!" což je trefné :-D. Jak můžete vidět níže na fotce tak mám tu "Čtu si, kudy chodím!". Jsou to moc krásné věci a určitě je využiju :-). Děkuji!


Kája z penny_and_books v akci.

Narozeninový kvíz, který teda nebyl vůbec jednoduchý :-D. Díky, Kájo!


Mńamózní dort. Fialový! S Motýlky! A třpytkami. Prvně jsem jedla třpytky :-D.

 Takhle už moc fotogenický není (i když stále výborný), ale vcelku byl opravdu krásný :-).

Kája a Radek v akci. Vyhlášení kvízu o ceny.

Po vyhlášení kvízu nastala volná zábava a prostor pro vyfocení ve fotokoutku od Luxoru. Měli to opravdu suprově udělané. V podstatě jste stáli před zeleným plátnem a naproti v obrazovce viděli, jak to bude vypadat na výsledné fotce. Všichni jsme se bavili chytáním balonků a motýlků plus vyhýbání se tomu, abyste měli motýlka v obličeji :-D. Mám úžasné fotky, které půjdou do vzpomínkového alba :-). Rozhodně na to využiji fialové papíry, narozeninové dekorace a seženu si nějaké motýlky :-). Těším se na to až si tenhle den hezky zvěčním do alba.

Na závěr ještě jednou moc děkuji za dárečky, všem organizátorům a celkově všem přítomným za toto krásné odpoledne! :-) Opravdu jsem si to užila a těším se až se potkáme někdy příště :-)... třeba se uvidíme i na dalších YOLI narozeninách :-)?

A tohle jsem si odvezla domů :-).

Cesta. Já šťastná v Praze. Nejela jsem s prázdnou... vzala jsem pár záložek, abych potěšila ostatní. Výborný dort. Příjemná společnost. Skvělé dárky. Prostě moc povedená oslava!



You Might Also Like

10 komentářů

  1. Och, tohle je pastva pro moje oči, protože jestli něco můžu, tak kombinaci růžový a fialový. �� Jsem moc ráda, že sis to užila a že to takhle hezky vyšlo. ��

    ReplyDelete
  2. Ten dort bych si hned dala. :D Druhá nejprodávanější kniha... Že bych si tu smrtku konečně přečetla? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byl fakt dobrej ;-) prvně jsem jedla třpytky :-D. Přečti, stojí za to!

      Delete
  3. Díky za report z akce. Skvělá oslava a krásné dárečky jsi si odnesla. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač :-D. Jojo! Krása :-). Jsem za to moc ráda.

      Delete
  4. Wau, ten hrneček vypadá fakt luxusně :-) jinak jsem opravdu jediná, koho překvapilo (a nádherně potěšilo), že se Yoli snaží domluvit s C. Hoover, aby přijela? Protože to by byla fakt pecka :-D takže mnohokrát děkuji za info ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já od ní nic nečetla.... shame on me.... ale já tak nějak většinou současný romanťárny nečtu, spíš na ně koukám.

      Delete
  5. ÁÁÁ, vypadám na té fotce hrozně! :D Ale děkuji za pochvalu k tričku. :D
    Fotky se to moc povedly, na to jaká tam byla tma! :D Na film Five Feet Apart jsem zvědavá, knížku jsem ještě nestihla přečíst, ale co jsem koukala se k nám do Česka film nedostane, takže není kam spěchat. :D
    A koukej si něco přečíst od Colleen Hoover! Je skvělá autorka, já ji úplně zbožňuji a pokud přijede do Prahy nenechám si ji ujít. To ani náhodou. :D
    Ráda jsem tě na oslavě potkala a seznámila se s tebou! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nevypadáš! :-D Jinak tyhle pocity znám :-D. Tým Targaryer 4ever! :-D

      Jo, tma děsná!

      Taky jsem se do toho ještě nepustila...

      OK, OK, přidám si jí na ten svůj nekonečnej TBR :-D

      Nápodobně! ♥♥♥ Těším se na sobotu a na Svět knih atd atd :-)

      Delete