PRVNÍ SRAZ HUMBOOK BLOGERŮ

10:27 PM

V sobotu 9.3. se v Praze uskutečnil první sraz Humbook blogerů. A jaký byl? Skvělý!

S Klárkou (claire_wick) jsem se sešly v 11:00 na nádraží, abychom společně vyrazili v 11:15 vlakem do Prahy. Cesta nám utekla rychle. Trochu mě potrápil instagram když mi nešlo Klárku označit a ona mě u toho navíc začala natáčet 😃. Když jsem si říkaly, co všechno s sebou vezeme a vyměňovaly si knižní věci, vydalo by to na článek "Jak cestují knižní blogeři" 😃. V Praze v Holešovicích jsme ještě narazily na Sáru z nessa_lovesbooks 🙃. Vymyslely jsme už předtím, že pro dopravu na místo využijeme slevový kód na Uber 😃, což se ukázalo jako bezvadná historka kdy jsme pro jistotu volali řidiči kam přesně přijede, jenže to byl cizinec a nebylo mu vůbec rozumět co říká. Předala jsem mobil Klárce a ta si s tou jeho hatmatilkou už nějak poradila 😃. Byly jsme tam všechny tři včas! Naštěstí!


Po příjezdu na místo jsme se usadily vzadu vedle BarčiMíši a Elišky, povídaly si a čekaly, až se začne něco dít. Na začátku jsme se dozvěděly, že Storki má nový update (na video mrkněte ZDE). Jaký cíl mají Storki, jak fungují, jak je psát... a tak 🙂. A vyzkoušeli jsme si i takový malý Storki workshop. Úkolem bylo vybrat si známou knižní či filmovou postavu a charakterizovat jak by vypadalo její psaní. Naprostá většina to pojala jako krátké Storki. Já to dala dohromady s Klárkou a vymyslely jsme toto:



Pak Míša s Bárou všechny Storki postupně scénicky přečetly (Glum byl prostě nejlepší!) a my jsme hádaly o jakou postavu či postavy se jedná. Poznali jste ty naše? Je to Cardan s Jude.

 Míša s Bárou předčítají naše výtvory.

Na srazu byly i výborné koláče, bábovka, brownies, croissanty, slané quiche a výborná limonáda. Takže jsme program prokládaly občerstvením 🙃.

Část občerstvení 🙃.


Kromě té jedné Storki na hádání jsme dostaly za soutěžní úkol vybrat si jednu ze tří postav (Brumbál, Homer Simpson, Loki) a napsat tři zprávy od té postavy. Pak se vzájemně hodnotily. Z každé kategorie, podle postavy, vzešel vítěz... teda vlastně vítězka... která získala poukázku na nákup knih u Albatros Media. Taky jsme si v náhodných týmech střihly kvíz 😃. K našemu výkonu se raději nebudu vyjadřovat... skončily jsme první od konce 😃.

Pak došlo na volnou zábavu, spoustu povídání, nějaké to společné focení a bumerang na instagram 😃. Stálo to prostě za to! 🖤🖤🖤 Už se těším na další sraz!

Vypůjčeno od Humbooku.

Co bych já osobně změnila, by bylo uspořádání v místnosti. Chápu, že vše bylo limitováno prostorem, ale volila bych sezení u stolků, aby si měl člověk kam odložit mobil/foťák (však jsme bookstagrameři a blogeři a potřebujeme dokumentovat) a také občerstvení. Navíc by bylo fajn mít na čem ty storki a kvíz psát. A pak bych přidala nějaké věšáky, protože moci si pověsit bundu by bylo fajn. Takhle jsme všichni měly bundy buď přes židle, na věcích na zemi anebo na hromadě někde u stolu na kraji. Věšák by byl prostě příjemná a praktická maličkost.

Humbooku už jsem to k dotazu "Co vás bavilo, bez čeho byste se obešly, co byste uvítaly jinak a proč 🙂 Ať to můžeme příště udělat ještě lepší! Také by mě zajímalo, jestli byste chtěli nějaký další workshop, o čem byste se rádi dozvěděli víc a zda vás bavil skupinový Bookvíz!" napsala 🙂😉.


Záložky měly úspěch :-).

Díky Humbook a všem organizátorům 💗.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. První od konce, ale první! :D

    ReplyDelete
  2. Skvělé fotky a dokonalé záložky! ♥
    Moc ti děkuji za ty dvě, které jsi mi dala, a už se neskutečně moc těším na další co vytvoříš! :D

    ReplyDelete