SERIÁLOVÉ TIPY V. - VŠEHOCHUŤ

1:02 AM

Koukám, že tenhle článek tu už mám rozpracovaný pěkně dlouho. Mno, nevadí :-D. Zaktualizuji ho, dopíšu a tady ho máte... :-D

Tak je tu pátá část mé článkové série o seriálech. Jako správný fanda seriálů to přeci musím psát na takové menší epizody. Dneska se podíváme na zoubek různým o něco aktuálnějším (tedy alespoň ten článek plánuji zveřejnit brzy a ne za X let) seriálům, které jsem si oblíbila. Snad vás trochu inspiruji na co koukat :-).

STRANGER THINGS

Kdo ještě neslyšel o Stranger Things jako by žil v jeskyni. Koukala jsem asi na dva díly a pak měla dlouhou pauzu protože jsem srab, kterého dostávají už blikající světýlka. Světýlka mám všude v pokoji a začít mi tu blikat... no nevím. Tenhle seriál je prostě pecka. Parta kluků hraje dračák a jeden z nich (první zleva) hned v prvním díle záhadně zmizne.... šup, máme tu kolotoč pátrání. Vyděšená matka, místní policie, a Willovi kamarádi musí čelit děsivým, nadpřirozeným silám. A nebojte, zas tak děsivý to není. Já, srab, to nakonec dala i v noci po tmě. PS: Ten klučina nahoře (je tam sám a sedí v autě) je Steve a po těch dvou sériích ho totálně miluju :-D. Mám ho i na tričku!

HANDMAID´S TALE

Jestli je nějaký seriál, který mě od začátku až do konce nechává u něj sedět v napětí a po dokoukání dílu mam potřebu dát si horkou vanu, kde si zas přijdu jako June když se zrovna koupe, tak je to Handmaid´s Tale. Mamka to zhltla taky. No a vůbec mi nevadí, že jdou dál i když knižní materiál na to nemají. Tenhle seriál se prostě povedl. Už bude třetí série? Nutně potřebuju vědět, co má June v plánu. Za výraz #gestapotetka děkuji Atheiře!!! :-)

THE CHILLING ADVENTURES OF SABRINA

Tohle je temná dokonalost! A ten komiks je ještě víc #divnodivnej a #creepy :-D. Stačí jedno slovo... kanibalismus. Jen škoda, že v seriálu nejsou ty kobry a Salem nemluví. Musím si na Sabrinu udělat na fesťák přednášku! :-) No a vy si to musíte pustit. Určitě se zamilujete. No a pokud jste kdysi dávno sledovali ten seriál Sabrina, mladá čarodějnice tak na něj úplně zapomeňte. Tohle má úplně jinou atmošku a vizuál. Ideální na období kolem Halloweenu, ale nejen na něj :-).

ANNE WITH AN E

Díky tomuhle seriálu si prostě musím přečíst tu knížku. Anna ze Zeleného domu mě teď opravdu zajímá jelikož seriál mě neuvěřitelně baví. Anne je skvělá postava. Je správný snílek, knihomol a je taky moc odvážná a skvěle jí to myslí! Mám ráda takové postavy :-). Anne je prostě vzor. No a miluju tu písničku z openingu :-). Tenhle seriál je prostě děsně milá záležitost plná super herců. Je tam romantika, dobrodružství, kamarádství, důležitost rodiny a komunity. Prostě bezvadné! Ať už je další série...

THE SERIES OF UNFORTUNATE EVENTS

Přiznám se, že nemám načteno což je tedy pěkná ostuda. Kdysi jsem četla třetí díl protože ty předešlé a ty další nebyly k dispozici tak, abych měla kompletní sérii popořadě. Nicméně seriál se moc povedl a chválí ho i můj kamarád, velký fanda knížek. Na seriálu pracoval autor knih, Daniel Handler, který tak dostal příležitost po letech dotáhnout věci z knih. Atmosféru a vizuál to má prostě parádní. Netflix jednoduše seriály umí. Sledujte na vlastní nebezpečí! 

THE WORST WITCH

Milovala jsem původní seriál a miluji i tenhle. Miss Hardbroom (slečna Metlová) je tu stejně dokonalá jako ta původní! Bellu Ramsey jsem si jako Mildred oblíbila hned. Úžasná je znělka seriálu, která je na Netflixu. Když si seriál stáhnete někde na netu tak to bude ta verze vysílaná na BBC a ta má znělku jinou. Suprové je, že se postavy ve většině případů hodně podobají svým kresleným předlohám z knih. Maud (tu v porovnání nahoře) sice v druhé sérii nahradili jinou herečkou, ale pořád to sedí. No a Ethel (třetí odshora) je prostě přesnější v novějším seriálovém zpracování.

HILDA

Komiksová Hilda je geniální a seriál je úplně stejně boží. Najdete tu díly, které jedou podle komiksů a i příběhy nové, které vám seriál zpestří. Jednoduše vás to stále bude bavit a překvapovat. Mě to bavilo natolik, že jsem to celé viděla za jeden den :-D. Prostě jsem si dopoledne pustila půlku seriálu a večer neodolala a musela to dokoukat. Teď to mám rozkoukané podruhé :-). Chci domu liškolouška Větvíka!!! Jo a Hildu mluví ta herečka co hraje Mildred v The Worst Witch a taky Lyannu Mormont v GOT. Jmenuje se Bella Ramsey! :-)

THE GOOD PLACE

Tenhle seriál je tak ku***y dobrej (protože na "dobrém místě" nejde mluvit sprostě :-D). Takže místo slov jako f*ck tu uvidíte slovíčka jako fork (vidlička). Kristen Bell je úžasná a k sobě má partu dalších bezva herců :-). Tenhle seriál je jedna velká sranda a stále umí překvapovat. I když odhalíte vlastně hlavní zápletku seriálu tak vás nezačne nudit protože tvůrci vždycky vymyslí něco nového a super! Ideální odpočinková věc na páteční (a další) večery s 20 minutovými epizodami.

CRAZY EX-GIRLFRIEND

Tenhle seriál umí být někdy tak strašně... v češtině asi nemám slovo.... #heavy. No a přitom i vážná témata umí zabalit do veselé písničky a tanečku. Pokud máte rádi muzikály a poněkud ujeté seriály (pusťte si znělku/opening) tak tohle je přesně pro vás. Koukejte na ty písničky... Anti-Depressants Are So Not A Big Deal, Fuckton Of Cats, Settle For Me, No One Else Is Singing My Song atd. atd.

13 REASONS WHY

Tady jsem četla i knihu a seriál mi přišel o dost zajímavější. Trochu nechápu proč udělali druhou sérii, která dost často popírá to, co víme z té první. I když on to bude záměr. Přeci jen všechno v první sérii slyšíme jen z pohledu Hannah. Víme jen její verzi příběhu. Možná bych vám sem mohla nějak hodit tu prezentaci z FFka, která porovnává první sérii seriálu s knihou.

Minulé články najdete...
TIPS I. ZDE
TIPS II. ZDE
TIPS III. ODDECHOVKY ZDE
TIPS IV. NADPŘIROZENO ZDE

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Stranger Things, Sabrina, Rukodělnice (you know :D) a Hilda. ♥♥♥ Z té druhé řady 13RW jsem pořád taková trochu rozpačitá.

    ReplyDelete