TV SHOW TIPS IV: NADPŘIROZENO

1:46 PM


Tak jsem si řekla, že je na čase dopsat tento léta rozdělaný článek ve kterém jsou (vlastně byly před tímto doděláním) akorát obrázky. S odstupem času vám tedy něco k těmto seriálům napíšu.

BITTEN

Máte rádi vlkodlaky? Jste tu správně. Tahle partička je poněkud drsnější než třeba ta ze Stmívání nebo ta z Upířích deníků. Tedy alespoň mě to tak přijde. Elena, naše hlavní hrdinka (ta blondýna na obrázcích) není žádná křehule, ale pořádná ženská postava, která se snaží vypořádat se svým vlkodlačím životem, svou vlkodlačí rodinou (která zahrnuje ex-snoubence), lidským přítelem a taky nějakými padouchy. Celkem drsná nálož.

DRACULA

Jonathana Rhyse Meyerse fakt můžu. Zbožňovala jsem ho již v Tudorovcích a Drakulovi charisma také rozhodně neubral. I když "hype" kolem upírů už dávno polevil tak tento seriál stále stojí za to. Navíc tam hraje ještě Katie McGrath (Merlin, Supergirl), kterou já taky zbožňuju. Je tam ovšem na blond :-D. Navíc to má 10 epizod což zkouknete za chvilku. Dostanete tedy koktejl viktoriánské Anglie, vědy, pomsty, lásky

HEMLOCK GROVE

Tak tady jsem slušně pozadu, ale to časem doženu. Tajemno, vlkodlaci, upíři a hlavně Bill Skarsgård (mladší bratr Alexandra Skarsgadra, nejnovějš byste ho mohli zaregistrovat asi jako klauna Pennywise v It) a taky Landon Liboiron. Má to tři série. Je to docela temné a creepy, což už vám napoví opening seriálu. Na závěr je třeba říci, že Netflix prostě umí.

THE LIBRARIANS

Viděla jsem první sérii seriálu a kdo by prostě nemiloval knihovníky. Musím je dokoukat. Hlavně to neberte tak, že pokud jsem v seriálu pozadu, že je nějak u mě méně oblíbený, prostě někdy nemívám čas a nebo mívám náladu na něco jiného - jiný seriál a nebo na čtení. Seriál je pokračováním celovečerních filmů Flynna Carsena takže pokud se vím tyto filmy líbily, ale seriál jste ještě neviděli tak se do něj určitě pusťte. Úkolem knihovníků a Knihovny je ochraňovat náš svět a nás nic netušící mudly před magií.

SLEEPY HOLLOW

Znáte Ospalou díru? Slyšeli jste někdy o bezhlavém jezdci? Tak to jste tu dobře. Ichabod Crane (ten dlouhovlasej týpek nahoře) se probere o 250 let potom co byl zabit v bitvě a musí se v naší době vypořádat nejen z bezhlavým jezdcem, ale i s dalšími potvorami a taky s případnou apokalypsou. Je to taková nadpřirozená kriminálka (jeho parťačka s přítomnosti Abbie je policistka), kterou postupně protíná i společná dějová linka. 

V komentářích se se mnou můžete podělit o názor pokud některý ze seriálů znáte a pokud ne a podíváte se na něj... napište mi taky :-).

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Věřím, že budou fajn, jen asi nejsou tak úplně mým šálkem čaje. Upířiny si dost pečlivě vybírám (mimochodem, jestlis ho ještě neviděla, podívej se na What We Do In The Shadows, strašně boží film)a jediný "vlkodlak" kterého nejen že snesu, ale mám fakt ráda, je Monroe. :D

    ReplyDelete