KNIŽNÍ BOXY

5:28 PM

Tak jsem si řekla, že by možná bylo shrnout a sepsat své zkušenosti z dalšími knižními boxy. Jeden článek na ty dva nejznámější a asi nejpopulárnější (Fairyloot a Owlcrate) už jsem kdysi sepsala a v tomto článku najdete nějaké další boxy... moje tipy a zkušenosti :-).


INK & WONDER (WONDER CRATE) - Sídlí v Austrálii. Za box jsem i s doručením dávala 70 australských dolarů. Šel přes Německo. Chytla to Česká pošta a napařili mi DPH 21% (DPH se počítá s ceny včetně dopravy) takže jsem doplácela 474 Kč (274 DPH a 200 za vyřízení).



ILLUMICRATE - Vychází jednou za čtvrtletí a dělávají extra speciální boxy. Já od nich měla box k ACOFAS a pak další speciální box ke King of Scars (Grishaverse edice). Přinesl ho kurýr. Celníků se nemusíte bát jelikož sídlí v UK.





GOBSTONEALLEY - Je polský box zaměřený na Harryho Pottera. Mají opravdu krásné věci :-) a dělávají i speciální vánoční a narozeninové boxy, plus ještě adventní kalendář. Já od nich měla ten narozeninový, který je tu na fotce. Bohužel s čekací dobou a doručením jsou tu na štýru. Jsou totálně pozadu, několik měsíců, a jejich zákaznický servis a komunikace skrz sociální média je otřesná. Vůbec nesdílí co se děje. Video od youtuberky Cherry Wallis o tom, co se děje (v angličtině) je ZDEOvšem tím, že sídlí v EU tak se nemusíte bát žádného DPH ani cla.



EPIK PAGE - Je z Polska a dělávají malé balíčky na jedno téma. Balíček stojí cca 185 Kč a za poštu dáte 48 korun. V balíčku bývají magnetické záložky, normální záložka, placka, samolepka, malý artprint. Vždycky to píší u balíčku. Myslím si, že je to super pro ty kteří nechtějí spoustu věcí, ale rádi si vyzkouší nějaký ten balíček, který pro ně bude překvapením.



DREAMY & CO - Skvělý box, který je vhodný i pro ty, kteří nečtou anglicky jelikož neobsahuje knížku. Za box dáte 20 dolarů + 15.56 za doručení. Cla se tedy bát vůbec nemusíte. Arprints a záložky jsou oboustranné a opravdu pevné. Taky je super, že je balí do průhledných obalů takže si to v nich můžete nechat a máte je chráněné :-). Tahle tvorba se mi moc líbí takže jsem fakt spokojená :-).




BOOKBOOM - Tyhle boxy od Markét mě také moc baví :-). A stejně jako ty od Dreamy & Co jsou vhodné pro ty, kteří nečtou anglicky a mají většinou vždy jedno téma takže si můžete pořídit ten na váš oblíbený fandom :-). Já sáhla už po HP boxu, S.J. Maas, Měsíčních kronikách a smíšeném boxu se záporáky. V každém boxu najdete vždy QuackerCandle svíčku a ty já miluju! Balíky vozí kurýr a za doručení do ČR (Markét je sice Češka, ale žije v UK) dáte v přepočtu cca 153 kaček. Za box celkem (i s poštou a po použití slevového kódu od reps) cca 31.55 liber.





Také jsem nelenila a v těch našich českých luzích a hájích se zeptala dalších fandů na boxy se kterými mají zkušenosti... tady je výsledek :-). Když se něco nového dozvím tak to určitě zaktualizuji.

ALCHEMY & INK - U těch vím, že musíte u čtvrtletních boxů počítat se clem, ale začali dělat také malé balíčky, kde by to podle ceny mělo být v pohodě. Jeden chci zkusit. 

LITJOY - @coralineandherbooks říkala, že píšou na balík nižší cenu. Nějak jako Owlcrate, který píše 16 dolarů. Já kdysi někde četla, že Litjoy uvádí na balíku cenu 15 dolarů, to by cca sedělo :-).

ENCHANTED FANDOM - Cena i s poštou 58 dolarů. Počítejte se clem.
@verkaskodova

SPEARCRAFT - Jednou za čtvrtletí. Cena i s poštou 72 dolarů. Připravte se na clo.
@verkaskodova

THE BOOKIE BOX - Tenhle box uvedla Věrka jako odstrašující příklad. Objednala u nich speciální box s 8-10 položkami, slíbený byl unikátní artwork, obal od určité firmy a lidem došlo 6 položek, s tím že obal byl od tvůrkyně boxu a artwork nikde.

Údajně PPL, DPD a GEIS balíky nechytají. ale DHL je předává České poště, která vám pak napaří clo.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tohle je bombovej článek, kterej se mně osobně jako absolutnímu neznalci neskutečně hodí! :) Sama víš, že jsem vyzkoušela jen Dreamy & Co. boxík a je to asi jediný prodejce, kterého zatím pravidelně sleduju (co chystá dalšího za box). Ale přesto si hodím do sledování i těch pár, co mě tu zaujali, přestože anglicky nečtu (vždy jde udělat giveaway :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mě fakt těší!!! Proto to píšu :-) jako takovej přehled pro zvědavce, co by rádi nějakej ten box. Na další Dreamy & Co jsem taky fakt zvědavá :-).

      Delete