TIPY NA VÁNOČNÍ ROMANŤÁRNY

12:37 AM

Takže už pár let koukám snad na všechny romanťárny od Hallmarku a Netflixu, a to zejména ty vánoční. Viděla jsem toho přibližně už tunu, takže mě letos přirozeně napadlo sepsat vám ty, ke kterým se ráda vracím či vracet budu.


Takovou klasikou pro mě už je film A Princess for Christmas (2011), známý také jako Princezná pod stromček či Bláznivé Vánoce. Je to prostě romantický film obsahující fiktivní království někde v Evropě, zámek, spoustu sněhu, vtipné scény a Sama Heughana (Outlander). Také tam hraje Katie McGrath, kterou mám moc ráda od dob kdy hrála v seriálu Merlin. Tenhle film je moje srdcovka.

  

Mezi mé oblíbence, které jsem také viděla několikrát patří mnoho let filmy A Christmas Kiss 1 (2011) & 2 (2014). V podstatě u obou jde o to, že na sebe hlavní dvojice narazí, políbí se... a je vám jasné, jak to bude dál. Přijdou komplikace, ale nakonec i happyend. Brendana Fehra z jedničky můžete znát z Roswellu. Elisabeth Harnois, která hraje ve dvojce, znám já třeba z bezvadného seriálu Point Pleasant.

  
A Christmas Prince (2017) je moje láska z Netflixu. Jednička byla úžasná. Ty Vánoce co vyšla jsem jí viděla několikrát. Mám moc ráda Rose McIver, kterou znám z Masters of Sex, Once Upon a Time a pak hlavně z iZombie. Dvojka The Royal Wedding (2018) se mi nelíbila sice tolik, ale také byla fajn. No a na trojku The Royal Baby, která by měla být 5. prosince, se určitě podívám.


Vanessa Hudgens teď na Netflixu taky frčí. Už si zahrála ve dvou vánočních filmech od nich. Prvním je loňský The Princess Switch (2018) u kterého bychom se měli za rok dočkat pokračování. Letos se k němu přidal The Knight Before Christmas (2019), který také můžu vřele doporučit.


Na Netflixu můžete také mrknout na Christmas Inheritance (2017) s Elizou Taylor (The 100) nebo na The Holiday Calendar (2018) s Kat Graham (The Vampire Diaries)


Další mou oblíbenou herečkou je Jessica Lowndes, takže přirozeně mám ráda i vánoční filmy s ní. V A December Bride (2016) získá nejdříve falešného snoubence, ze kterého se pak vyklube snoubenec opravdový. Viděla jsem to několikrát. Dále se mi líbily i filmy Merry Matrimony (2015), kde je hlavní hrdinka okolnostmi donucena spolupracovat s bývalým přítelem. No, a jak se říká "stará láska nerezaví" tak přesně to se stane v tomto filmu. Třetím filmem je Christmas at Pemberley Manor (2018), kde se plánovačka událostí Elisabeth Bennet snaží přesvědčit majitele kouzelného sídla, Williama Darcyho, aby ho ještě neprodával a naopak tam uspořádal Vánoční událost.



Jak je zřejmé z názvů, tak tady jde o filmy, kde je vždycky nějaká ta královská rodina. Opět s mými oblíbenými herečkami. První je Bethany Joy Lenz, která hraje v Royal Matchmaker (2018). Bethany jsem si oblíbila před mnoha a mnoha lety v seriálu One Tree Hill, kde taky úžasně zpívala. Parťáka jí v tomhle filmu dělá Will Kemp, kterého znám z Reign. 

Jako druhou tu mám Merritt Patterson, kterou znám ze seriálu The Royals a ještě předtím ze seriálu Ravenswood, a to rovnou ve dvou filmech. A Royal Winter (2017) jsem si také pouštěla už několikrát. Rozhodně v roce 2017 a loni také. Christmas at the Palace (2018) jsem zatím viděla akorát 1x loni, ale myslím, že se k tomu filmu vrátím. Tedy pokud to s přílivem těch nových stihnu. 


Po tomto výběru je vám asi jasné, že mám své oblíbené herce, ale také to, že pokud mi dáte fiktivní zemičku někde v Evropě, fešného prince, nějakou tu Američanku a Vánoce tak jsem naprosto spokojená. Takových filmů jsem viděla spoustu, i ty nevánoční. Kdybyste chtěli další takovou královskou romantiku tak další jsou tady a to si pište, že jsem je viděla všechny 🤣😂.


The Mistletoe Promise (2016) je o dvou lidech, kteří jsou na Vánoce single a tak uzavřou dohodu, že si budou dělat partnery na vánoční večírky. Samozřejmě, že to skončí tak, že se do sebe zamilují. Jak vidíte tak kromě královských filmů miluji také příběhy, kde se dva domluví na předstírání, že jsou partneři.

Film A Cinderella Christmas (2016), který jsem také viděla nejméně 3x, přesně splňuje mou oblíbenou klasickou zápletku "jsme si souzeni" a " tu bych nepřehlédl", ale "jakmile má masku tak jí nepoznám". 

A Sweet Christmas (2019) je letošní novinka s Adelaide Kane. Tahle slaďárna s pečením mě fakt bavila. Ráda si to pustím znovu.

    


Vypněte o Vánocích mozek a kromě pohádek v televizi si užijte trochu té předvídatelné romantiky 😉. Žádné velkodílo to není, ale určitě si u toho odpočinete a získáte takový ten příjemný pocit pohody 🙂. Alespoň proto já na tyto filmy koukám.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ježiš, to je výčet! :D Neznám žádný z filmů (žádný jsem neviděla), ale díky Netflixu a reklamám jsem o některých aspoň slyšela, třeba o těch s Vanessou H. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to kdybych dovypsala ještě všechny ty filmy od Hallmarku tak bychom tu byly tak ještě týden. každý rok pouští do světa snad dva za víkend a začínají někdy na začátku listopadu 😁😀😂 je toho mraky

      Delete
  2. Vloni jsem je sjížděla ve velkým a už si pomalu ani nepamatuju, co všechno jsem viděla. :D Letos jsem zatím viděla jenom The Knight Before Christmas, koukaly jsme s holkama se svařákem, a jo, vlastně to bylo milý a vtipný (jak naháněl toho tchoře :DDD) a splnilo to účel, stejně jako loňský The Princess Switch (to mi utkvělo jako jedno z mála :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj, vtipný a hlavně milý jsou 😀😄 proto taky koukám na ty jarní, letní, podzimní a vánoční často

      Delete