STORKI: PROKLETÁ KREV (JSEM Z MRAMORU A STÍNU)

3:44 PM


Ahoj, tak moje storka ze světě Prokleté krve (recenze na knihu je zde) je od čtvrtka na světě :-). Mojí a dalších 11 storek od Humbook blogerů najdete v appce Storki. Všechny storki jsou soutěžní :-) a s každou přečtenou storkou zvyšujete svou šanci na výhru! Takže hurá do čtení a soutěžení.

Začtěte se do Vévodovy milenky, Vražedného omylu, Jsem z mramoru a stínu a dalších.

Jsem z mramoru a stínu" je ta moje storka :-). Název jsem si vzala z básně od Victora Huga což byl francouzský básník, prozaik, dramatik, esejista a politik, vrcholný představitel romantismu.

Plá banket světlem, smíchem 
a panstvo hoří pychem 
na trůnech krvavých; 
vše lichotí jim, věří, 
jich zlatem žena měří 
vděk nahých údů svých.

Budu ráda když si jí přečtete a napíšete mi co si o tom myslíte :-) - co se líbilo, co ne, jestli byste případně chtěli pokračování :-). A taky můžete mrknout na článek od Humbooku.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tvoji storku na Prokletou krev jsem četla a prostě nutně chci pokračování! :D Až bude, musíš mě informovat. Jakože já na ty storky moc nejsem, ale tu tvoji si přečtu 100%

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukám, že už kvůli tobě to pokračování prostě budu muset napsat :-D :-)

      Delete
  2. Tu tvou už mám rozečtenou :D A paráda!

    ReplyDelete