KRUTÝ PRINC: PAVUČINKOVÁ KŘÍDLA, ZLATÁ JABLKA A VÍLÍ INTRIKY

11:52 PM

Nakladatelství: COOBOO
Počet stran: 420
Datum vydání: 05.11.2018

Anotace: Vítejte ve světě, kterému vládnou nelítostné víly! První díl napínavé fantasy série

Jude bylo sedm, když jí zabili rodiče a unesli spolu se sestrami na proradný dvůr víl. O deset let později ale netouží Jude po ničem jiném než patřit mezi víly. A to i přes to, že je smrtelná. Většina víl lidmi pohrdá a nejvíce podlý princ Cardan. Aby Jude získala vysněné místo u dvora, musí se princi postavit. Zaplete se však do intrik, a když hrozí, že násilí zničí slavný dvůr, rozhodne se pro pochybné spojenectví, které ji může stát život.


Moje pocity: Prostě jsem se zamilovala a to od první stránky (dvojnásobná vražda!!). Hned bylo jasné, že tohle nebude pohádka pro malé děti, ale příběh plný vraždění, intrik, šikany a teroru. Víly se prostě nerady nudí a pokud mají pocit, že se nic zajímavého neděje tak si to zosnují sami. Víly jsou jako smrtelně jedovatí pavoučci, kteří neustále spřádají své sítě intrik do kterých chytají nic netušící oběti, panáčky v jejich hře o moc. Na druhou stranu je to takový květinový a pohádkový svět. Vtáhlo mě to do sebe. Řekla bych, že jsem se v něm prostě utopila i když mě žádná víla nestáhla pod hladinu :-D. Miluju celé to prostředí od účesů přes honosné šaty, nábytek až jídlo. A že toho jídla v knížce bylo tolik, že mi kručí v žaludku jen na to pomyslím u psaní téhle recenze.
Země víl může být krásná, ale její krása je jako mršina zlatého jelena, v jehož útrobách se hemží červi a co nevidět se vyřinou z těla ven.
Naprosto miluju Cardana (Darkling s Rhysem zdraví :-D) jelikož zbožňuji takové ty arogantní frajírky (elitist pricks, assholes) kteří rádi terorizují své okolí, ale pak třeba přijdete na to, že uvnitř jsou vlastně úplně zlomení. Taky fandím jemu a Jude, jejich love-hate (láska & nenávist najednou) vztahu. Napětí mezi nimi je prostě očividné a moc chci aby... tohleto šílenství a zvrácenost pokračovalo :-D. Líbilo se mi jak se Jude nedala :-) i když jí to kolikrát způsobilo potíže. Není to žádná křehotinka. Naopak je schopná špehovat, někoho zabít a také tahat za nitky.

Zvraty jsem tak nějak očekávala těsně předtím než se staly, ale vůbec mi to nevadilo :-). Celé to bylo nádherně temné a báječně podlé.

Jestli nemohu být lepší než oni, budu tedy mnohem horší.  


„Nenávidím tě hlavně proto, že na tebe musím
myslet. Často. Je to zvrácené a nejsem schopen s tím přestat.“ - Cardan

--- POZOR SPOILERY ---

Tak nějak jsem tušila, že nápadníkem Taryn bude Locke. Takže mě Locke vůbec nezajímal a když se to potvrdilo tak jsem si ho zařadila do kategorie postav, které zaslouží mučení. Taryn, ta nána pitomá, mě ale štvala mnohem více. Vše věděla a klidně s sebou nechala manipulovat. Vše jen proto, aby se dostala mezi víly.

Chytrá Jude. Nechat Cardana přísahat jí věrnost a pak zařídit položení koruny na jeho hlavu. Však kdo jiný by mohl být v dalším díle ten wicked king :-).

You Might Also Like

5 komentářů

  1. HURÁ, nejsem jediná, kdo by Taryn nejradši jednu ubalil! :D Celou dobu ze začátku jsem si říkala, že doufám, že chlapec má k tomu, aby se choval jako totální hovado, dost pádný důvod. ^^"

    Tohle jsou prostě správné fae, jaké mají být. :3

    ReplyDelete
  2. Ano, ANo, ANO!! ♥ Tohle já můžu a mohla bych to číst pořád a pořád a dokonce přemýšlím, že až vyjde druhý díl, dám si re-reading toho prvního :D Jooo to by bylo fajne :D Ale Taryn mě taky štvala. Její chování bylo na facku a nejen jednu. Já třeba vůbec netušila, že jejím nápadníkem je Locke, ale stejně jsem ho neměla ráda, takže co :D

    ReplyDelete
  3. To jsem si taky říkala! Kdo jiný by mohl být ten wicked king? :D

    ReplyDelete