HUDBA & KNIHY = 🖤

9:46 PM

Tak jsem se rozhodla vytvořit na YOUtube několik hudebních playlistů (které postupně ještě doplňuji) ke svým oblíbeným knihám. Vyberte si svou oblíbenou sérii/knihu, klikněte na odkaz a užijte si poslech ;-). PS: Za jakoukoli zpětnou vazbu budu moc a moc ráda :-).

SPOTIFY












You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tohle je dokonalý! Určitě se nebudu zlobit, když takových seznamů vytvoříš víc :D Já teda u čtení hudbu neposlouchám, ale v zásadě u čehokoli jiného ano ^^
    Marky (Books are my life...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mě těsí :-). Já u čtení také většinou ne (i když teď jsem to tak dva-tři večery porušila) protože když jsem doma tak potřebuju na čtení ticho :-). Jinak to mám v MHD, vlaku.... protože tam chci odbourávat okolní zvuky, které mě ruší víc jak hudba.

      Nad dalšími seznamy určitě zapřemýšlím :-)

      Delete
  2. Parádní napad :) tohle je perfektní.

    ReplyDelete
  3. Skvělý nápad, já už si pár playlistů poslechla a doufám, že budeš pokračovat :)

    ReplyDelete