OBLÍBENÍ UMĚLCI Z KNIŽHÍHO SVĚTA

7:07 PM

Tak jsem si řekla, že by bylo možná fajn podělit se světem o to kdo jsou moji oblíbení umělci/ilustrátoři/kreslíři/malíři (jakkoliv je chcete nazvat) z knižního světa :-). Takže tady je takový malý výběr těch mých nej :-).

KAT ADARA

Kat Adara dlouhodobě spolupracuje s Shelflove CRATE boxy pro které vytváří ilustrace na témata měsíčních boxů. Také pro ně ilustrovala sběratelské karty k měsíčním kronikám. Dokonce i v ČR si můžete zakoupit k Měsíčním kronikám omalovánky, které má taky na svědomí tato talentovaná ilustrátorka.


TARATJAH

Taratjah je další moje velká oblíbenkyně, která zase dělá ilustrace pro Fairyloot. Její tvorbu prostě miluju a artprinty z Fairyloot boxů mám přidělané u knihovny ať jsou všechny hezky vidět :-).

NAOMI LORD

Naomi má strašně roztomilé ilustrace a je fanynkou Harryho Pottera. Kromě HP a Fantastických zvířat kreslí také například zvířátka, čarodějnice, Pána prstenů atd. Navíc si v jejím eshopu můžete koupit buď print či samolepku. A nabízí také klíčenky :-). Občas nabízí také personalizované portréty.

MONOLIME
Od Monolime vlastním doma karty k ACOTAR sérii, které mi přišli ve speciálním Illumicrate boxu a zbožňuju je. Díky jejímu specifickému stylu ji prostě nemůžete přehlédnout a myslím si, že je její tvorbu vždy s jistotou poznáte na první pohled :-).

DIANA DWORAK
Tvorbu Diany můžete znát třeba z Fairylootu pro který dělala ilustraci postav ke knize Grace and Fury (červen 2018) a také artprint Zelie z Dětí krve a kostí (nahoře vpravo - červenec 2018).

RUNNINGQUILL
Na tuto ilustrátorku jsem narazila poněkud nedávno a hned sem si její tvorbu zamilovala :-). Najdete u ní HP, ACOTAR, TOG, Krutého prince, Hru o trůny a další :-).


Takže to by byla část mých oblíbenců... vlastně oblíbenkyň :-D :-). Do komentářů mi házejte odkazy na ty svoje :-) :-*.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Většinu z nich znám výhradně z printů z těch tvých knižních boxů. :D

    A ty dvě nálepky od Naomi Lord, co díky tobě mám, jsou úplně nejroztomilejší. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak teď to šířím k těm co třeba boxy nejedou a neznají je :-D

      :-) já věděla, že se budou líbit... už je někde máš přilíplý nebo si je schováváš? :-)

      Delete
    2. Zatím schovávám a kochám se. :D

      Delete
  2. Některé zmíněné umělkyně znám, některé ještě ne. Každopádně skvělý formát článku :D

    ReplyDelete